Sabtu, 6 Ogos 2011

Ramadhan Ke 6


Moga Allah S.W.T mengurniakan kepada kita pahala seumpama pahala malaikat-malaikat yang bertawaf di Baitul Makmur serta setiap batu dan tanah berdoa untuk keampunan orang-orang yang mengerjakan ibadah puasa dan tarawikh.

6 ulasan:

faRHa@miSS Vio berkata...

salam ramadhan ...

tehr berkata...

selamat berpuasa untuk warga labuan
apa ya juadah berbuka yang istimewa kat sana
hehe

Norgadis Labuan berkata...

Salam faRHa@miSS Vio.
Selamat menunaikan ibadah puasa...

Norgadis Labuan berkata...

Salam tehr.
Selamat menunaikan ibadah puasa juga buat cikgu. Juadah berbuka puasa tu banyak sebenarnya tapi untuk saya sekeluarga kami lebih suka makan kurma dan nasi terus. Lagipun waktu maghrib tu memang jadual makan malam kami sekeluarga pada hari2 biasa.

Kak Imun berkata...

Salam, norgadis. Dah masuk ramadhan yg ke 6 ni, perut pun mula suda kempis. Buka puasa pun, minum dan makan sikit2 saja. Hehe.......

Norgadis Labuan berkata...

Salam kak Imun.
Kalau buka puasa banyak makan,
takut tak larat nak bersolat pula.