Jumaat, 19 Ogos 2011

Ramadhan Ke 19 Dan Kuih Mor


Moga Allah mengampunkan dosa-dosa kita



Kuih mor atau kuih makmur ini adalah kuih raya kesukaan anakku, tiap-tiap tahun pasti buat punya...


Buat 2 botol je. Cukuplah tu, kalau tak cukup nanti buat lagi...

12 ulasan:

tehr berkata...

macam pernah makan je kuih ni
tapi tak tahu pulak nama dia kuih mor

Norgadis Labuan berkata...

Salam tehr.
Kalau di Labuan, kuih tu dipanggil kuih mor tapi tempat lain ada juga yang panggil kuih makmur.

aliah amirah berkata...

wah sedap nye :D

DefarhanoVII a.k.a BoyPJ berkata...

sedap kuih makmor neh...
2 botol je..mane cukup...kurier kt putrajaya eh

Pn Kartini berkata...

Assalamualaikum my lovely friend..:)

...memang rajin buat kuih raya yaa..orang sini biasanya beli je..:)aduhaii..

:)suka juga makan kuih makmor nii..:)

aisya berkata...

kalau kitorang biskut makmur ni before raya lagi dah habis masuk mulut.. hehe

Norgadis Labuan berkata...

Salam aliah amirah.
Sedap sedap sedap hehehe...

Norgadis Labuan berkata...

@DefarhanoVII a.k.a BoyPJ
Kalau habis, nanti suruh anak buat lagi hehehe...

Norgadis Labuan berkata...

Salam Pn Kartini.
Saja nak buat kuih raya sikit2, yang beli pun ada juga tu...

Norgadis Labuan berkata...

Salam aisya.
Hahaha... Tengok tv rancangan raya sambil makan kuih makmur...

khairul abdullah berkata...

Ini adalah kuih favourite saya dari kecik sampai la dah tua...sedihnya raya ni tak dapat menikmatinya.

Norgadis Labuan berkata...

Salam khairul abdullah.
Suka makan kuih ni juga ya, kalau suka, bolehlah beli kat pasar, banyak jual kat Labuan.