Khamis, 4 Ogos 2011

Ramadhan Ke 4

Rasanya selain daripada berterawih kebanyakan masjid sekarang mengadakan majlis bertadarus, ada yang mengadakan majlis tadarus ini pada waktu malam selepas solat terawih, ada juga yang mengadakan majlis tadarus sebelah pagi selepas solat subuh. Terpulanglah kepada kita untuk membuat pilihan.

8 ulasan:

L berkata...

dtg sini bawak milo panas nk bg kat tuan belog.. sahur3!!! =)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/halwa-telinga.html

Norgadis Labuan berkata...

Salam L.
Hari ni sahur tak minum milo panas tapi saya minum kopi panas...

Kak Imun berkata...

Salam, norgadis. Sahur tadi, kak minum nescafe panas, hehe.....:)

khairul berkata...

sahur ni mkn kurma 2 biji ja

Norgadis Labuan berkata...

Salam kak Imun,
Minum nescafe panas tu sedap...

Norgadis Labuan berkata...

Salam Khairul.
Makan 2 biji kurma je? Mcm dlm latihan pula...

YAYA AZURA berkata...

tak pernah tercapai hajat nak khatam quran bulan puasa...huhuu....

Norgadis Labuan berkata...

Salam YAYA AZURA.
InsyaAllah satu hari nanti akan tercapai jua...