Isnin, 22 Ogos 2011

Kad Raya 2011 Untuk Sahabat


Sahabatku...
Jika hari ini aku terlalu gembira,
sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah,
Jika aku bersedih tanpa kata,
pujuklah aku dengan tarbiah pencipta,
Jika aku lemah tidak berdaya,
ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga,
Jika di antara kita ada tembok yang memisah,
ajaklah aku meleraikannya segera,
Jika pernah hatimu terluka,
maafkan aku dan luahkanlah agar aku berubah,
Dan jika esok aku lena tanpa terjaga,
iringlah daku dengan kalungan doa,
Berjanjilah sahabat,
ukhwah kita untuk selamanya.
Salam kemerdekaan dan Selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin.

Dengan sukacitanya, aku kirimkan 2 kad raya maya untuk
Follower dan Pengunjung blogku, pilihlah yang mana kalian suka...

Kad Raya 1


Kad Raya 2

42 ulasan:

GKA berkata...

tq2

khairul berkata...

sy nk amik yg # 1 leh ?

zaidizain berkata...

salam lebaran juge utk awak.....
nice kad raye...

Cempaka Kuning berkata...

Tq Nor.Selamat Hari Raya Aidil fitri dari CK sekeluarga.

Kak Imun berkata...

Selamat Hari Raya, Aidilfitri juga buat norgadis sekeluarga. Terima kasih dengan kad raya tu ya, kak pilih kad 1......:D

Pn Kartini berkata...

Assalamualaikum teman tersayang:)
Tksh yaa utk kad yang cantik..:)
Dari blog CM...kan menyusuli nanti yaa:):)

Belalang Hijau berkata...

terima kasih ye :)

g0m0k9enDek berkata...

terima kasih sis... :))

Adylia Qarissa berkata...

selamat hari raya :)

Melati Qistyna's Mummy berkata...

Tengs dear, akak amik no1 :)

abad berkata...

salam kak nor...thanksQ ...selamat hari raya aidilfitri

A retarded kitty berkata...

tengs kak

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

salam kak...awe pun ada kad utk pengunjung dan rakan blog...boleh la amik ye kak...kad akak awe pilih yang no 1 :) terima kasih kak

slumberznanie berkata...

kite amik yeee..terima kasihh n selamat hari raya!!!!

-yana mz- berkata...

terima kasih..selamat hari raya,.=)

tehr berkata...

terima kasih

dapat juga kad raya tahun ni
hehe

maaf zahir batin

qamarguyz berkata...

salam ziarah..
terima kasih sis =)
izinkan sy pilih yg pertama yer..
huhu

ummuabdullahsyaakir berkata...

Assalam,terima kasih yea Norgadis..nanti saya amik n tempek diblog.Selamt berpuasa dan Salam Aidilfitri.

✿cik tempe✿ berkata...

thanks..heeeeee :)

Ujie berkata...

thanks..
saya amik, nanti saya buat entry sikit psl kad raya awak ni ya!

aisya berkata...

thanks! =)

Hafidzah Hafidz berkata...

wahhhhh!!! macehh sangat2..suka suka..fyza amek yang no 2..cantekk heee ;D

eita berkata...

tima kasih....eita ambik satu ye...
selamat hari raya......

maiyah berkata...

assalam.. trm ksh.. cntik dan nnti tepek kat blog

L berkata...

thx utk kad rayer yerh..=)

Fz27 berkata...

oh terima kasih.... ni nak kena balas tak ni.. hehehe

~~su manje~~~ berkata...

cantik cantiknya...nak satu leh...?

Mrs.Yie berkata...

terima kasih norgadis..selamat hari raya aidilfitri untuk anda sekeluarga.. :)

Cikgu berkata...

agak lambat nk ucap terimakasih...tq sis..cikgu hargai

Mohamadazhan.com berkata...

salam kak, terima kasih byk2 =)

miezah berkata...

terima kasih .. :)

si para para berkata...

terima kasih kak
:)

selamat hari raya,,
maaf kiranya ada salah kata yang tak terduga..
semoga hari raya kali ini penuh bermakna..

alcatraz77 berkata...

Terima Kasih Kak Nor, gembira/suka sgt. kerana 1st time dapat kat raya utk thn ni...

Jendela Hati berkata...

selamat ari raya aidilfitri dr sy untuk norgadis dan famili jua hendaknye.

linda malenni berkata...

nomber 1 :D

Cikgu Fikri berkata...

wah..
tq2...
terharu ni.. :)

afiQz berkata...

tak sabar nak raya , btw terima kasih ye pasal kad raya tuh

Kunang-Kunang berkata...

Selamat Hari Raya Norgadis,

Semoga bergembira bersama keluarga.

nurain berkata...

thanks..selamat ari raya norgadis.....sweet gitu lorh...

werdah berkata...

Salam.. kad akan diambil.. terima kasih dan selamat hari raya maaf zahir batin

Seri Bahasa berkata...

cantik kad raya tu...terimakasih seri ucapkan...

Teman lama dilupa jangan,
Jauh dekat dalam ingatan,
Di sempena Hari Lebaran;
Salah silap harap maafkan.

Siti Arfah berkata...

Slmt hari raye ! Tq. :)