Sabtu, 20 Ogos 2011

Ramadhan Ke 20 Dan Biskut Kuning Hijau


Ya Allah, aku datang kepada-Mu, bersama langkah-langkah yang tiada daya upaya, bersama langkah-langkah yang tiada kekuatan melain pertolongan-Mu.


Biskut Kuning Hijau, hahaha... sajalah tu, mula-mula nak buat biskut tembikai kuning tapi tak ada biji pula. Tak kisahlah, yang penting Wathiqah suka hehehe...


Masuk oven dulu...


Dah masak, bolehlah rasa setelah berbuka...

18 ulasan:

CETUSAN SEIKHLAS RASA berkata...

Rajinnya Nor buat biskut sendiri...

abad berkata...

nak ckit blh?

caliph shuriken berkata...

klau kaler hijau kuning cmni jual area kedah msti laku laa ^^

Norgadis Labuan berkata...

@CETUSAN SEIKHLAS RASA.
Anak-anak yang temankan buat biskut ni, kalau sendirian malas juga tu.

Norgadis Labuan berkata...

Salam abad.
Nak sikit? Boleh...

Norgadis Labuan berkata...

Salam caliph shuriken.
Kalau jual boleh laku ker?

khairul berkata...

ini resepi terbaru ka kak Nor...npk mantop ni !

Shorim Kasih berkata...

tu dia..smgt raya, kuih da nak siap...

Norgadis Labuan berkata...

Salam khairul.
Nak kata resepi terbaru tu taklah juga, tiap-tiap tahun buat cuma bentuk saja yang berbeza.

Norgadis Labuan berkata...

@Shorim Kasih.
Bukan padi saja yang ada semangat, tapi raya pun ada semangat juga hehehe...

MaMa RaFi berkata...

waaahhh... sadapnya kuliat bucu... pyah ka kn membuat biji sikui atu? trpksa la tggu raya br blh rasa hehe...

Norgadis Labuan berkata...

Salam MaMa RaFi.
Sikui inda bebiji atu tah payahkan mengambil bijinya. Membuat alum pandai...

Saif Sulong berkata...

pergh. nmpak mcm sedap je ^^

Yna-Lliyna berkata...

biskut ape 2 kak tak pernah nampak pon,rase ape?mcm rase kacang ke...

Norgadis Labuan berkata...

Salam Saif Sulong.
Moga budak2 suka makan...

Norgadis Labuan berkata...

Salam Yna-Lliyna.
Biskut biasa2 je tu...

Ujie berkata...

wah..rajin sungguh. saya mmg tak rajin melayan buat biskut comel gini.

Norgadis Labuan berkata...

Salam Ujie.
Anak-anak turut membantu, kalau sendirian memang malas ni.