Rabu, 3 Ogos 2011

Ramadhan Ke 3


Moga dosa-dosa kita akan diampunkan dan moga kita akan sentiasa diberi petunjuk ke jalan yang benar.

Dah beli kain untuk baju raya? Apakah ada kedai jahit yang dah menutup penerimaan tempahan untuk menjahit pakaian raya? Siapakah yang paling risau tentang bab ini? Aku tak kisah, aku jahit sendiri hehehe...

6 ulasan:

khairul berkata...

baru thn ni nk buat baju melayu..purple theme lagi

Kak Imun berkata...

Salam, norgadis. Kak dah simpan kain2 kira2 2 bulan sebelum puasa. Norgadis untung la, pandai jahit baju sendiri, hehe....

Norgadis Labuan berkata...

Salam Khairul.
Wah! Nampaknya kita sama2 pakai baju raya warna purple tahun ni...

Norgadis Labuan berkata...

Salam kembali kak Imun.
Awal nampaknya beli kain raya, elok jugalah tu, taklah sibuk sangat masa puasa nak mencari kain.

Jahit utk pakaian suami dan anak2 tu bolehlah, tapi utk org lain tak sanggup saya hehehe...

Ezatie berkata...

bestnya norgadis jahit sendiri..sy lak mmg x beli n x prepare per2 pun lg..2 3 hari nak raya br serbu...sy biasa2 jer raya :)

Norgadis Labuan berkata...

Salam Ezatie.
Dulu waktu tak pandai jahit sendiri, saya beli juga kat kedai tapi sekarang dah boleh menjahit ni, saya cuma beli kain murah2 je, pastu jahit sendiri. Kira jimat sikit....