Selasa, 23 Ogos 2011

Ramadhan Ke 23 Dan Biskut Raya Comel

Ya Rabbi, jauhilah aku dari azab-Mu, terimalah permohonan taubatku, kerana Kau maha pengampun lagi maha penyayang.


Nak buat biskut raya? Ini aku kongsikan biskut raya yang comel-comel. Biskut ini bukan aku yang buat tapi aku suka tengok... Macam sedapkan?



Bolehlah mencubanya...

30 ulasan:

Maizan Ismail berkata...

Cantiknya.Kak,suka juga tengok.kalu dapat resepi boleh cuba buat,lagi bestkan.

Norgadis Labuan berkata...

Salam Maizan Ismail.
Resepi tak tau pula, saya cuma dapat gambar ni je...

Siti Arfah berkata...

Ha,ah la npk sedp2 blaka la. :). Inti ape je dlm tu?

khairul berkata...

mmg npk sedap tu..x sampai hati nk makan hehe

~aku dan die~ berkata...

skrg semua sibuk nk buat kuih raya.hehe.besnye~

aisya berkata...

comel2 dan cantik2 plak tu.. mesti syg kan nak makan.. =)

Goblogz berkata...

aku xnak mkn kuih ni, aku nak gantung kt pintu..hahaha comel2

Norgadis Labuan berkata...

Salam Siti Arfah.
Tak tau inti apa, memang nampak sedapkan...

Norgadis Labuan berkata...

Salam khairul.
Cantik sangat, tu yang tak sampai hati nak makan hehehe...

Norgadis Labuan berkata...

@~aku dan die~
Orang sibuk buat kuih utuk jual memang banyak untunglah sekarang ni kan...

Norgadis Labuan berkata...

@Goblogz.
Gantung jangan tak gantung, tambah lampu kelip2 lagi cantik tu...

Norgadis Labuan berkata...

Salam aisya.
Kalau sayang nak makan, simpan je hehehe...

Adinda Amy Sensei berkata...

comelnya!!

Dila Nasurudin berkata...

wak canteq nyer

Adylia Qarissa berkata...

cantiknya biskut raya...tak nak makan laaaaa..sayang nak makan...huhuuuuuuuuu

Cik Azizah berkata...

wah menariknya biskut2 ni...sgt kreatif!!

Hafizzi Aziz berkata...

nampak lawa..nak mkn pown serba salah..hihi

Seindah Bicara 2 berkata...

wow, biskut manggis tu cute la... =)

Kak Imun berkata...

Wah, kiut2 biskut2 tu semua. Berwarna-warni dan bentuk pun cantik2...... Yang bentuk carot tu, agak2 rasanya macam carrot juga, hehe......

Norgadis Labuan berkata...

@Adinda Amy Sensei.
Comelkan hehehe...

Norgadis Labuan berkata...

Salam Dila Nasurudin.
Cantik buat perhiasan hehehe...

Norgadis Labuan berkata...

Salam Adylia Qarissa.
Sayang... simpan buat kenangan huhuhu...

Norgadis Labuan berkata...

Salam Cik Azizah.
memang kreatif orang yg membuat biskut tu...

Norgadis Labuan berkata...

Salam Hafizzi Aziz.
Biskut lawa ni kalau nak makan tutup mata je hehehe...

Norgadis Labuan berkata...

@Seindah Bicara 2.
Kalau rasa semanis manggis pun best juga tu...

Norgadis Labuan berkata...

Salam Kak Imun.
Mungkin juga biskut carrot rasa carrot juga, kalau tak pun, rasa tepung je hahaha...

ain@aini berkata...

sangat comel biskot tu..cm real la.takut nk makan huhu

Norgadis Labuan berkata...

Salam ain@aini.
Jangan takut nak makan, rupanya pun nampak sedap tu, buah-buahan dan bunga je tu...

tehr berkata...

wah, comel2 belaka
sayang pulak nak makan
hehe

Norgadis Labuan berkata...

Salam tehr.
Kalau sayang terpaksa disimpan tu...