Ahad, 28 Ogos 2011

Ramadhan Ke 28 Dan Kek Batik, Kek Sarang Semut

Moga Allah S.W.T menaikkan kedudukan dan darjat kita di akhirat kelak.

KEK BATIK

Adik perempuan aku si Liza suka makan.
Kek Batik ni aku buat tiap-tiap tahun...

Kek batik ni tak payah kukus atau dibakar.
Kek ni cuma perlu dimasak di kuali je...

KEK SARANG SEMUT

Yang penting ada sarangnya hehehe...


Bagi aku, kek sarang semut ni kek orang dulu-dulu. Waktu aku kecil kek ni dah ada dibanding kek moden zaman ini...

8 ulasan:

Cikgu berkata...

nampak sedap..tp cikgu tak suka kek

♥Aien Najwa♥ berkata...

2'2 kek tersebut, sy suke..petang nie pikir2 memang nak buat kek batik..hehe..(~_^)..

Pn Kartini berkata...

Semua sedap..cuma org sini kurang skit makan kek,sebab lebih suka makan biskut raya!!!;)

p.s: sudi2kanlah yaa terima kad raya dr blog CM..:)tq

Norgadis Labuan berkata...

Salam cikgu.
Kalau tak suka makan kek, makan biskut sajalah...

Norgadis Labuan berkata...

Salam Aien Najwa.
Kalau suka elok buat tu, saya petang karang nak buat kek lapis pula.

Norgadis Labuan berkata...

Salam Pn Kartini.
Ada orang suka makan kek, ada yang suka makan biskut raya, ada juga yang lebih suka makan lauk pauk, lemang ketupat dan nasi empit.

*Terim kasih kad rayanya...

Aida Azryn berkata...

wow! nampak sodap! 0.0

Norgadis Labuan berkata...

Salam Aida Azryn.
sedap sedap tuu...