Khamis, 25 Ogos 2011

Ramadhan Ke 25 Dan Biskut Nenes

Moga Allah S.W.T akan membebaskan kita dari seksa kubur dimasa akan datang.


Hari ini buat biskut nenas
Setelah dibentuk dan bersedia untuk dibakar ke dalam oven


Inti jem nenas


Wathiqah suka makan ni...

22 ulasan:

Khairull-Dean berkata...

nak rase... sila antar sini sikit... hehehee...:D

thomas berkata...

mcm buah nenas juga.

Norgadis Labuan berkata...

Salam Khairull-Dean.
Hantar guna email hehehe...

Norgadis Labuan berkata...

@thomas
Macam buah nenas ya, eloklah tu, inti pun jem nenas...

~aku dan die~ berkata...

serius sgt comel bskut nenas tu!hehe

khairul berkata...

amboi sedapnya Kak Norrrrrrrrrr

Norgadis Labuan berkata...

@~aku dan die~
Jangan risau nenasnya manis rasanya hehehe...

Norgadis Labuan berkata...

Salam khairul.
Sedap sedap sedap, Wathiqah pun suka makan...

YNA berkata...

nampak macam sgt2 sedap..

boleh akak pos untuk sy raya nie? hihihi

salam kenal dan selamat hari raya :-D

Norgadis Labuan berkata...

@YNA.
Salam kenal dan selamat menyambut hari raya yang bakal menjelang..
Kuih boleh dikirim guna emil, jimat setem hehehe...

si para para berkata...

nampak sedap..
makan mesti sedap..
macam tart nenas ke rasanya ni kak..

Adylia Qarissa berkata...

semangat nak beraya nie..aduuiiii...tak sabar nak balik kampung

Norgadis Labuan berkata...

@si para para.
Rasa memang macam tart nenas, bentuk je yang berbeza...

Norgadis Labuan berkata...

Salam Adylia Qarissa.
Tak sabar nak balik kampung hehehe... saya balik kampung kat Labuan ni juga...

Goblogz berkata...

comel plak aku tgk kuih tu

Norgadis Labuan berkata...

@Goblogz.
Comel-comel nak gantung kat mana pula kali ni...

Maizan Ismail berkata...

Slamt hari raya utk awk n keluarga,maaf zahir batin, cokelat bunga ros akak baru d update kan silalah tgk. bye.

syafiqakarim berkata...

huhu.nampak sedap dan comelllll

Norgadis Labuan berkata...

Salam Maizan Ismail.
Selamat hari raya maaf zahir batin, moga gembira bersama keluarga.

Norgadis Labuan berkata...

Salam syafiqakarim.
Sedap ya... jom makan...

tehr berkata...

ramai yang suka tu, nor
termasuk saya juga
hehe

Norgadis Labuan berkata...

Salam tehr.
Saya pun suka juga, tu yang buat sendiri, kalau beli mahal sangat...