Khamis, 18 Ogos 2011

Ramadhan Ke 18 Dan Belimbingku


Salam ramadhan buat sahabat semua. Alhamdulillah, kita masih diberi kesempatan untuk menunaikan ibadah puasa dalam tahun ini, moga Allah meredhai dan merahmati kita dan kedua ibu bapa kita (yang masih hidup atau yang sudah kembali).


Inilah belimbingku...



Belimbing ni kesukaan mama, dia yang belikan pokok belimbing ni dulu, bertahun tanam tak pandai membesar, lepas tu aku pindah dan tanam tempat lain, alhamdulillah pandai pula ia membesar.

10 ulasan:

L berkata...

waaa. suker4 belimbing.. huuu

jom doa?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/doakan-untuk-keburukan-saudara-seislam.html

Norgadis Labuan berkata...

Salam L.
kita sama2 suka belimbing...

Zurina berkata...

suka buah ni...dh lama xmakan...;)

Pn. Sheila berkata...

salam singgah n 4lo sahabat.... dh lama x makan belimbing...

Norgadis Labuan berkata...

Salam Zurina.
Saya pun suka makan belimbing ni, kalau dah masak rasanya manis.

Norgadis Labuan berkata...

Salam Pn. Sheila.
Terima kasih sudi 4lo, insyaAllah nanti saya 4lo balik.

aisya berkata...

dah lama x makan belimbing.. pokok belimbing kt rumah nenek pun, payah btol nak berbuah.. huhu

Norgadis Labuan berkata...

Salam aisya.
Agaknya pokok belimbing kat rumah nenek tu tengah merajuk, dia tak mau duduk kat rumah, dia nak duduk kat tanah tu hehehe...

Ila Mhd Noor berkata...

waaahhhh belimbing!! lme dh tak mkn ouhh...

Norgadis Labuan berkata...

Salam Ila Mhd Noor.
Buka puasa baru dapat makan belimbing, masa puasa tu sabar sja lah dulu ya...