Rabu, 24 Ogos 2011

Ramadhan Ke 24 Dan Biskut Ulat Bulu

Pautan
Maha suci Allah yang mempunyai kemuliaan den kebesaran, hanya keada-Mu tempatku mengadu dan hanya kepada-Mu tempatku berharap.


Biskut ulat bulu sedia untuk dimasak...


Biskut ulat bulu yang telah siap dimasak


Setelah dimasak nampak montel sikit, lepas tu diguling-gulingkan dengan gula halus

28 ulasan:

Pn Kartini berkata...

Assalamualaikum:)

Rajinnyaa buat biskut!!cute2 pula tuu..:):)
Orang sini buat biskut 'tunjuk2' je..aduhaii:)

Selamat Bersahur yaa!!

tehr berkata...

nampak macam ulat betul lak
banyak buat biskut raya ni, nor?

Nightroad berkata...

biskut ulat bulu, tp mmg ada rupanya pun, adik pun suka buat biskut mcm ni, tp perisa coklat la..ha3

Norgadis Labuan berkata...

Wsalam Pn Kartini.
Saja buat biskut ni bersama anak-anak, agar bertambah mesra hehehe...

Norgadis Labuan berkata...

Salam tehr.
Nama pun biskut ulat bulu hehehe...
Banyak buat tu taklah juga, adalah sikit-sikit...

Norgadis Labuan berkata...

@Nightroad.
Biskut ulat bulu ni berintikan buah kurma. Tak pernah pula buat perisa coklat, mungkin akan datang boleh buat perisa baru....

AuraFIza berkata...

Resipi pelisss... Hehehe..

Comey la kuih tu. Siap ada mata merah lagi :)

khairul berkata...

Kak Nor leh lawan chef Wan ni :)

Norgadis Labuan berkata...

@AuraFIza
Resepi? Yang lain sama spt buat biskut biasa cuma inti guna kurma.

Norgadis Labuan berkata...

Salam khairul.
Nak jadi chef 2 pula hehehe...

Pia berkata...

"eeeeeeee,gatal...haha,biskut ulat bulu pulak dah,kiut jer ngan mata dua bijik..rajinnya nor.."

aisya berkata...

ala.. comelnye! =)

mokcik-ann berkata...

comeynyer biskut ulat bulu

Norgadis Labuan berkata...

Salam Pia.
Nak makan kena hati2, takut gatal pula karang hahaha...

Norgadis Labuan berkata...

Salam aisya.
Comel dan montel hehehe...

Norgadis Labuan berkata...

Salam mokcik-ann.
Budak2 suka yang comel-comel ni...

Kasawari berkata...

As Salam..

Selamat berpuasa dan selamat menyambut hari raya yang akan menjelang..
rajin buat biskut ek..

Norgadis Labuan berkata...

Salam Kasawari.
Selamat berpuasa dan selamat hari raya, lama tak nampak.. Rajin buat biskut? Bukan rajin, saja nak ajar anak2...

Belalang Hijau berkata...

hahaha cute ya amat...
design sendiri ke?
kreatif ;)

deem berkata...

alalalala, punya comel itu biskut.saya suka matanya yang warna pink tu :D

Norgadis Labuan berkata...

@Belalang Hijau.
Nak buat biskut belalang belum pandai lagi, terpaksalah buat biskut ulat bulu design sendiri hehehe...

Norgadis Labuan berkata...

@deem.
Makan matanya dulu, baru makan badannya hehehe...

Ujie berkata...

ulat bulu yang cute!!

Kak Imun berkata...

Wah, kiut2 biskut ulat bulu norgadis. Ada dua bijik mata lagi, hehehe.... Kak beli saja di kedai, sikit2 saja......:D

nora rashid berkata...

comel2 n gebuuunya ulat bulu tu...nk ckt;)

Norgadis Labuan berkata...

Salam Ujie.
Ulat bulu ni tak mengelikan hehehe...

Norgadis Labuan berkata...

Salam Kak Imun.
Selain daripada buat sendiri, ada juga yang saya beli kat kedai, nak buat semuua tak laratlah...

Norgadis Labuan berkata...

Salam nora rashid.
Selepas dimasak, biskut tu terus jadi gebu hehehe...