Jumaat, 26 Ogos 2011

Ramadhan Ke 26 Dan CornFlakes Madu

Moga kita sentiasa mendapat rahmati dari Allah


Tibalah masanya nak buat CornFlakes Madu

Bahan-bahannya: CornFlakes, Madu dan apa-apa majerin atau yang adik beradik dengannya...


Gaul ikut suka hati dan masukkan ke dalam cup


Masak dalam oven


Dah siap...
dulu anak sulong aku Athirah yang suka buat ni, sekarang dia dah sambung belajar kat KUIS, tahun ni adiknya yang ke dua Zafirah yang ganti buat CornFlakes Madu.

10 ulasan:

Tasha berkata...

sedapkan ^^

Norgadis Labuan berkata...

@Tasha.
Memang sedap...

Cik Sue berkata...

mudah dan sedaaappp..heheheh

Pn Kartini berkata...

...memang sedap...:)
Anakanda Aisha buat di sekolah bersama guru pra-sekolahnya...:)
Maknya tumpang merasa..:):)

adarnadzmie berkata...

salam kenal.. akak ada wat biskut ni... dapat 4 balang sederhana tu... hehe.. anak2 dh mkn 1 balang.. hehe

Norgadis Labuan berkata...

Salam Cik Sue.
Memang mudah, anak-anak pun pandai buat...

Norgadis Labuan berkata...

Salam Pn Kartini.
Betullah tu, mudah dibuat sedap rasanya...

Norgadis Labuan berkata...

Salam kembali adarnadzmie.
Kalau yang sedap tu, buat awal habis pun awal juga hehehe...

khairul berkata...

lama x mkn cornflakes ni Kak Nor

tehr berkata...

kali ni nampak senang pula nak buat, nor