Jumaat, 22 Oktober 2010

Tinggalkan Link Anda

create your own banner at mybannermaker.com!


9 ulasan:

Norgadis berkata...

Saya ucapkan terima kasih kepada sesiapa yang sudi meninggalkan link anda disini.

Tanpa Nama berkata...

Assalamualikum, salam kenal dari Indonesia.
Uhm, I know there's some issue between our country.
But I really hope we are not going to hate each other just because of that issue.
I love my country, but i also grow in Malaysia (Penang), So I love malaysia too..
Anyway, if you have some spare time, would be nice if you come to my blog.

Would be waiting for your visit.
Thanks :)

Al Faqiir berkata...

Assalamu'alaikum

Link sudah saya pasang sister:)

Komunitas Sastra Cinta berkata...

L_F_H. Boleh di cek disini sister:)

PariPari Puteri berkata...

suda ada linknyaa :)

Ellen berkata...

Sis, sudah ku tinggalkan linknya...hehe

MamaKhaalisyah berkata...

hai Norgadis...saya juga org Labuan..Skrg ni sdg berjinak2 dgn blogging. Ingin berkongsi idea dan pengalaman. Diharap Norgadis akan dapat membantu saya dari masa ke semasa...

Green Apple berkata...

Salam lebaran & salam perkenalan nurgadis..

denzel berkata...

salam,,link dah saya pasang..makasih....:)