Sabtu, 27 Ogos 2011

Ramadhan Ke 27 Dan CornFlakes Kacang Ikan Bilis

Sudah tiba ramadhan ke 27, moga Allah S.W.T akan mengurniakan kepada kita kemudahan untuk melintasi titian sirat sepantas kilat.

Hari ni nak buat masak CornFlakes Kacang Ikan Bilis

Inilah bahan-bahannya...


Taraa.... dah siap masak...


Bolehlah dimakan sambil menonton rancangan raya...

12 ulasan:

muse berkata...

cepat dan mudah disiapkan sesuai utk titbits...

Norgadis Labuan berkata...

@muse.
Memang mudah dan cepat, tapi kalau beli kat kedai, mahal juga harganya...

Kunang-Kunang berkata...

Banyak buat kuih raya.

Saya dah ambik kad raya yang comel ker.

Cik Sue berkata...

alahai sedappnye cornflakes dgn kacang bilis...

Maizan Ismail berkata...

ambil resepi ni yeek`,,

Norgadis Labuan berkata...

Salam Cik Sue.
Bolehlah makan sambil tengok TV...

Norgadis Labuan berkata...

Salam Maizan Ismail.
Nak ambil resepi ni, sila-sila... senang je nak buat tu...

Norgadis Labuan berkata...

@Kunang-Kunang.
Buat kuih raya sikit-sikit je. Terima kasih sudi terima kad raya maya dari saya.

Dulu Lain Sekarang Lain berkata...

walaupon simple tapi nampak best. Bukan shj utk raya nie.. tetapi sesuai utk makan2 sambil tengok bola epl.

Norgadis Labuan berkata...

@Dulu Lain Sekarang Lain.
Makanan simple tapi sedap, memang sesuai dimakan sewaktu menonton.

tehr berkata...

cepat je nak siapkannya
jangan2 nanti cepat juga habis
hehe

Norgadis Labuan berkata...

Salam tehr.
Biasalah tu, cepat siap cepat juga habis, entah berapa mangkuk dah habis tu hehehe....