Sabtu, 29 Oktober 2011

Aku Dihari Pelancaran Bulan Bahasa Kebangsan Peringkat WP Labuan


YB Datuk Hj Yussof Hj Mahal (Ahli Parlimen Labuan) menyempurnakan pelancaran tiga buah buku terbitan PERWILA dan sebuah Novel Syaakur Pejuang Dua Dunia karya ahli PERWILA, sdr Resmanshah yang telah diterbitan oleh PTS.


YB Datuk menandatangani buku besar sebagai tanda penyempurnaan pelancaran tersebut.


Aku, anak aku N Athirah dan rakan-rakan penulis yang lain menerima buku dari YB Datuk sebagai penghargaan kepada penulis.



Antara buku yang dilancarkan waktu itu ialah Antologi Cerpen PELURU CINTA VICTORIA, Puisi SETIA MENGALIR, Antologi Cerpen Remaja AARRGGHH KANTOINYA AKU!! dan Novel SYAAKUR PEJUANG DUA DUNIA.


Antologi cerpen PELURU CINTA VICTORIA telah dicetak kali kedua dalam tahun ini. PERWILA juga pernah melancarkan buku terbitan PERWILA pada tahun 2009 iaitu buku antologi puisi SEPULAU SEKASIH KITA.


Jualan buku...


Dari kanan Hj Othman Mahali bendahari PERWILA, diikuti pengarah DBP Sabah dan YB Datuk Yussof Hj Mahal.


Akhir sekali, ibu happy Wathiqah pun happy juga hehehe...

8 ulasan:

tehr berkata...

adik watiqah tak tulis puisi ke?
hehe

Norgadis Labuan berkata...

Salam tehr.
Wathiqah melukis je...

Unknown berkata...

wow hebatlah kak nor

Norgadis Labuan berkata...

Salam khairul.
Tak ada hebatnya pun, biasa-biasa je...

Resmanc berkata...

satu lagi hari bersama rakan2 seperjuangan di PERWILA yang sungguh menyeronokkan hehehe

Norgadis Labuan berkata...

Salam RESMANSHAH.
Yup... memang cukup menyeronokkan, tambahan pula bersama Resmanshah penulis hebat kita, moga ada kesempatan untuk kita melancarkan lagi buku2 baru dimasa akan datang insyaAllah.

Resmanc berkata...

Isk...Kita semua penulis yang hebat kak...Saya dan isteri cukup seronok hari itu

Norgadis Labuan berkata...

Salam RESMANSHAH.
Saya... oppts! bersaya pulang ni, sebenarnya aku merasa diriku belum hebat lagi, itulah sewaktu Hj Othman suruh berkurapak dihadapan kanak2 SK Tg Aru tu aku inda mau huhuhu...

*Senyuman isterimu cukup menenangkanku... hehehe