Rabu, 12 Oktober 2011

Aku Terima Cek Dari DBP Sabah


Alhamdulillah... aku baru terima cek dari DBP Sabah untuk bayaran puisi aku yang tersiar di WADAH.


Selain cek, aku juga menerima sebuah majalah WARDAH dimana tersiarnya puisiku yang bertajuk Bicara Bahasa.


Sebenarnya sudah lama aku tidak menghantar karya ke WADAH dan Jendela Sabah. Untuk tahun 2011, ini adalah kali pertama aku menghantar puisi. Syukur, puisi ku terpilih untuk disiarkan.

12 ulasan:

Cik Diana berkata...

wah! congrat..

terasa nk cuba jgk larh.. aja2.. :)

Norgadis Labuan berkata...

Salam dan terima kasih Cik Diana
Cuba jangan tak cuba...

Dinar berkata...

Tahniah. Ia memberi inspirasi utk mencuba...hehe

hyz berkata...

wahhh pandai berpuisi rupanya... tahniah...

Norgadis Labuan berkata...

@Dinar.
Terima kasih...
Mencuba lebih baik daripada tak pernah langsung mencuba hehehe...

Norgadis Labuan berkata...

@hyz.
Nak kat pandai, tak juga... mungkin dah rezeki puisi tu tersiar hehehe...
Apa2 pun terima kasih sudi komen.

khairul berkata...

boleh la blanja KFC kat saya Kak Nor hehe

Norgadis Labuan berkata...

Salam khairul
Hehehe...Dah bertahun tak makan KFC...

Kak Imun berkata...

Tahniah, norgadis...:D Memang mebanggakan sekali sekiranya karya kita tersiar. Jumlah wang tidak penting, yang penting karya kita dihargai....:)

Norgadis Labuan berkata...

Salam dan terima kasih Kak Imun.
Betul kak, jumlah wang tidak penting, yang penting karya kita dihargai...

tehr berkata...

wah, tahniah
kepuasan tu yang penting bila usaha kita berjaya

Norgadis Labuan berkata...

Salam dan terima kasih.
Pabila karya kita dihargai, pasti terasa kepuasannya...