Jumaat, 28 Oktober 2011

Nak Kek Coklat, Nak Kek Coklat


"Wathiqah nak kek coklat... nak nak nak... nak juga..." Katanya sambil memujuk. Macam nak buat cerpen pula. Tapi memang itulah yang diluahkannya, manja betul anak aku tu... Aku pun jawab "Oklah, nanti ibu buatkan". Bukan main happy lagi dia...


"Seronoknya seronoknya seronoknya..." senyum memanjang masa tu... Nasib baik bahan dah sedia ada, buat pun ekspress je... janji ada hehehe...


Kek coklat dah siap...


Tak sampai sehari, tinggal tu je lah, mulut tangan semua bercoklat, lupa pula ambil gambar masa tu. Bukan main seronok lagi dia makan bersama kakak-kakaknya...

16 ulasan:

Kak Imun berkata...

Hehehe.... Wah, berwarna-warni lagi tau..patut la si manja suka kek coklat buatan maknya. Klu kek macam ni, jangankan sehari, dalam tempoh sejam pun mesti dah habis.....:D

Norgadis Labuan berkata...

Salam Kak Imun.
Warna warni tu dia yang tolong taburkan...
Semalam dia minta saya buat kek coklat lagi, kek coklat dah habis, bahan pun tak cukup dah.... hehehe...

ibnuismaini berkata...

kenapa tak habis tu.. simpan utk readers blog ni ke? hehehe...

Faqihah Husni berkata...

Assalamaualikum :)
YaAllah! SEDAAAAAPnyaa kek tu!!

Anda ditag untuk GIVEAWAY! Ada Coklat, Handbag, Shawl, Keychain untuk Dimenangi! Jom Joinn!

cikji berkata...

waaa terliurrrr.

hari2 duk ngidam kek coklat.

tgu balik ry baru nk wat.

Norgadis Labuan berkata...

@ibnuismaini.
Masa ambil gambar belum habis lagi, sekarang dah habis....

ninazahar berkata...

nyam nyam nampak sedap sgt...

Norgadis Labuan berkata...

Wa'alaikummussalam Faqihah Husni.
Saya di tag ya....

Norgadis Labuan berkata...

@cikji.
Raya haji ker? Kalau tunggu raya haji, tak lama lagi tu...

Norgadis Labuan berkata...

@ninazahar.
Nampak sedap, rasa tak tau lagi hehehe....

tehr berkata...

seronok la anak2 kalu ibu pandai masak
kan? kan?

mereka ni kalau gemarkan sesuatu, tiap hari pun ok je
hehe

Norgadis Labuan berkata...

Salam tehr
Kadang2 terpaksa ikut rentak anak2, klu ikut sedap kita je, alamat tak habislah yang kita masak...

♥Aien Najwa♥ berkata...

sedap nyer kek!!!=)

khairul berkata...

sy bukan boleh tgk kek coklat ni...serbuuuuuuuuuuuu

Norgadis Labuan berkata...

@♥Aien Najwa♥
Jom makan bersama Wathiqah hehehe....

Norgadis Labuan berkata...

Salam khairul
Meh kita serbu... Hah!!! dah habis... huhuhu....