Ahad, 16 Oktober 2011

Karipap Oh Karipap


Satu hari di majlis ilmu...
Pagi itu waktu rehat kami makan dan minum bersama. Tiba-tiba aku digamit oleh sahabat yang duduk disebelahku dan dia memperlihatkan aku sesuatu.


Kuih karipap yang telah separuh dimakannya


Aku melihatnya dan berkata "kenapa?" Katanya "tengok ni"


Nampak tak apa yang aku nampak tu?


Dah nampakkan? Habis cerita untuk hari ini... Berhati-hati pabila makan...

12 ulasan:

S..U..D..@..I..S berkata...

huhuhu...habis la karipap kegemaran ku..........

Norgadis Labuan berkata...

@SUD@IS.
Kalau makan kena tengok intinya, entah apa ada didalamnya...

tehr berkata...

eh, semut ke kerengga tu, nur?
tapi, jarang sekali saya tengok inti karipap waktu memakannya
terserah je...

thomas berkata...

Kat Bintulu bulan lepas nasi yg saya dah makan separuh ada lalat.

Norgadis Labuan berkata...

Salam tehr.
Bapa semut dah jadi kerengga hehehe... Masa tu saya dah habis makan sebiji karipap, apa pun didalamnya, saya redha je hahaha...

Norgadis Labuan berkata...

@thomas.
Ada lalat? kalau dalam air, benamkan saja, boleh jadi penawar, tapi kalau dalam nasi, sabar jelah hehehe...

khairul berkata...

naseb baik npk...klu tak ..ada perisa tambahan tu hehe

Norgadis Labuan berkata...

Salam khairul
Hahaha... kalau dah termakan, terpaksalah redha..

Dinar berkata...

baru berjinak-jinak nak menggemari karipap...

Norgadis Labuan berkata...

@Dinar.
Kalau pembuatnya memang mahir, karipapnya pasti sedap...

blackrosehunter berkata...

err..agakla..kalau termakan tu..ish3..

Norgadis Labuan berkata...

@blackrosehunter.
Kalau termakan, selamatlah ia masuk ke dalam perut hehehe....