Sabtu, 1 Oktober 2011

Kursus Pengurusan Seni Zon Sabah 2011


Aku menghadiri Kursus Pengurusan Seni Zon Sabah pada 29 september hingga 1 oktober 2011 baru-baru ini. Kursus 3 hari 2 malam tersebuat diadakan di Bangunan Usia, Sara Hotel WP Labuan. Makan minum dan penginapan disediakan sepanjang kursus, tapi tiap-tiap malam aku balik rumah juga, kebetulan anak aku Wathiqah demam masa tu.


Aku pun masih demam waktu kursus tu...


Tiga orang ahli PERWILA menghadiri kursus tersebut, selain daripada aku sendiri selaku Setiausaha, Nadirah Pen. Setiausaha (Baju Hitam) dan Kak Salbiah (Baju Merah) Biro PERWILA juga turut hadir.


Aku bersama Puan Dayang Kartini (Penceramah) dan
Cik Mariam (Penceramah)


Cik Rosminah (Penceramah) dan En Rahmat (Penceramah)


Semasa pembentangan kertas kerja...


Sewaktu menunggu Majlis Penyampaian Sijil....

10 ulasan:

tehr berkata...

dah lma rasanya tak ikuti sebarang kursus
saya suka kalau kursus dekat2 je
boleh balik rumah
hehe

Norgadis Labuan berkata...

Salam tehr.
Saya pun suka kursus dekat2 ni, maklumlah penunggu pulau... kursus pun nak dlm pulau je hahaha...

nadilah berkata...

kasihan kak demam-demam pun kena kursus gak... x boleh mc ker ?

Norgadis Labuan berkata...

Salam nadilah.
Kalau tau nak demam memang akak tak ambil kursus ni tapi apa boleh buat, kita merancang... dah nama masuk senarai peserta, hadir sajalah. Nanti kecewa pula AJK persatuan yang memilih akak sebagai wakil.

economic berkata...

sudah sembuh kah?

L berkata...

huhu.... dgr kater bile L jd cegu nt bnyk kusus yg bakal p.. huhu

derhaka pada ibu bapa??=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/10/6-jahanam-3.html

khairul berkata...

nampak seriusnya KakNor ...

Norgadis Labuan berkata...

@economic.
Masih demam lagi...

Norgadis Labuan berkata...

@L
Bila lagi nak buat kursus?

Norgadis Labuan berkata...

Salam khairul.
Dah demam... kursus pun nampak serius, bibir dan lidah dah pecah, nak bercakap pun payah tu... sabar je lah.