Ahad, 9 Oktober 2011

Bunga Berduri

Ini antara bunga berduri tanamanku, walaupun cantik tapi kena hati-hati sebab banyak durinya. Bunga tanamanku ni taklah banyak sangat, tapi ada juga yang nak dipandang dan nak disiram, nanti aku upload bunga berduriku yang lain pula ya...

10 ulasan:

Shaheila Nooraisah berkata...

kak sini panggil bunga raja :)

Norgadis Labuan berkata...

@Shaheila Nooraisah.
Tak tau pula namanya bunga raja, saya memang suka tanam bunga jenis mcm ni, cantik...

BlogS of Hariyanto berkata...

apapun namanya...tetaplah indah bunga itu sedap dipandang mata :)

Norgadis Labuan berkata...

@BlogS of Hariyanto.
Betul, apa pun namanya yang penting ianyanya cantik dipandang...

tehr berkata...

bunga jenis ni ada kat rumah saya
tapi tak tahu apa namanya

duri dia memang banyak sepanjang batangnya
memang bahaya

Norgadis Labuan berkata...

Salam tehr.
Saya panggil bunga berduri je, durinya memang banyak dan tajam tapi saya suka bunganya...

khairul berkata...

byk nya pokok2 bunga Kak Nor

Cempaka Kuning berkata...

Cantik bunga ni...

Norgadis Labuan berkata...

Salam khairul.
Banyak tu tak jugalah, tapi adalah untuk dipandang...

Norgadis Labuan berkata...

@Cempaka Kuning.
Cantikkan... walaupun banyak durinya tapi saya memang suka tanam bunga jenis ni...