Ahad, 20 Mac 2011

Aku Ke Menumbok Hari Ini

Bergambar di Terminal Menumbok
(Kanan tu abah aku En Mohd Ali, tengah tu akulah dan yang kiri tu mama Puan kim Lian)

Hari ini aku ke seberang Sabah di Kampung Jagus, Menumbok untuk menghadiri majlis Perkahwinan sepupu aku Siti Martini dan pasangannya Kusairi Behari.

10 ulasan:

Kasawari berkata...

cuti sekolah.. byk majlis kawin kan.. Menumbok ni kat sabah ek..

akmal berkata...

menumbok. unik nya nama :)

Norgadis Labuan berkata...

Salam Kasawari.
Biasalah cuti sekolah sampai penghujung cuti pun ada kenduri kawin.

*Menumbok tu memang kat Sabah, kami yang di Labuan terpaksa guna ferry untuk ke sana.

Norgadis Labuan berkata...

Salam akmal.
Kat Sabah memang banyak nama kampung dan daerah yang unik, antaranya Menggatal dan Meraba...

tehr berkata...

memang pelik nama tu bagi orang luar
sama je dengan kami ni
ada juga nama2 kampung yang pelik bagi orang dari luar kawasan
hehe

Norgadis Labuan berkata...

Salam tehr.
Pelik tapi benar hehehe...

khairul berkata...

bila la ada rezki nk ke Sabah nie

Myfrin's story berkata...

Salam, norgadis. Alhamdulillah, klu jodoh sudah tiba, kita mesti berkongsi kegembiraan walaupun terpaksa seberang pakai feri, hehehe......

Norgadis Labuan berkata...

Salam khairul.
Sampai masa nanti dapatlah ke Sabah tu. Kalau dah sampai Sabah nanti, jangan pula lupa singgah di Wilayah Persekutuan Labuan.

Norgadis Labuan berkata...

Salam Kak Imun.
Adat bersaudara, pabila ada saudara mara yang berkahwin, kita pun sama-sama turut memeriahkannya.