Ahad, 20 Mac 2011

Selamat Pengantin baru Siti Martini Dan Kusairi

Ya Allah, jadikanlah ikatan perkahwinan ini dalam keberkatan-Mu agar sentiasa dilimpah dengan keimanan serta kasih sayang dan peliharalah ia semoga berkekalan di dunia dan akhirat Amin...


Dari Labuan kami menaiki ferry dan mengambil masa lebih kurang 2 jam lamanya untuk sampai di Tarminal Menumbok.


Dari pekan Menumbok, kami mengambil masa lebih kurang setengah jam untuk sampai ke kampung Jagus ini.


Majlis Potong Kek



Tema baju hijau nampaknya kali ini, nasib baik aku memang pakai baju hijau...


Ambil kesempatan bergambar dengan bekas tunang @ kekasih. Huhuhu... kantoi ada bawa anak sekali... tak dapat berbulan madu ni...

8 ulasan:

d'zaro berkata...

selamat menempuh kehidupan baru semoga menjadi bahagia dunia akhirat.. ohya ngomong2 pengantin pria nya mirip sule.hahaha artis di indonesia asal bandung..

Norgadis Labuan berkata...

Salam d'zaro.
Sama-samalah kita berdoa moga mereka bahagia dunia dan akhirat...

Pengantin pria mirip artis Indonesia? Gitulah... wajah kita sering mirip, maklumlah serumpun..

pak long berkata...

salam..
amboi meriahnyer.....

tehr berkata...

selaat pengantin baru kepada pasangan mempelai
moga2 bahagia bersama rahmatNya

Norgadis Labuan berkata...

Salam Pak Long.
Kalau majlis kawin memang selalu meriah..

Norgadis Labuan berkata...

Salam tehr.
Moga kebahagiaan terus berpanjangan...

kaizenshinobi berkata...

fuh2....

teringin nak shoot pengantin la...

hehe

p/s: aku kalau kawen kang xmo naik pelamin, pening pala tengok orang atas tuh, haha

Norgadis Labuan berkata...

Salam kaizenshinobi.
Kalau pening tengok orang atas, tengok orang bawah je lah hehehe...