Isnin, 26 April 2010

Tag cekodok

Salam dan selamat pagi...

Nampak tak pic tu, tau apa bendanya tu? Hah? kodok? Bukan? Oooh... cekodok pisang... betullah tu, nak tau kenapa ada pic cekodok kat sini? Ni ha... aku dah kena tag cekodok CiK aTiN dari blog ... (jom ramai2 terjah blog aTiN, minta cekodok kat dia)

ღcoretan kisah hidupkuღ

Kenapa cekodok dinamakan cekodok? Aku betul2 tak faham. Kodok tu kalau dalam bahasa indonesia, maksudnya katak (betulkan jika aku silap) Tak apalah, yang penting pagi semalam aku dapat cekodok untuk sarapan pagi, terima kasih banyak2 aTiN... sekurang2nya dengan adanya cekodok pisang tu, dapat juga mengalas perutku. Untuk aTiN... jangan lupa, buat selalu... Baiklah, kita teruskan kepada syarat2nya:

Syarat-syaratnya ialah...

  1. Kena letak pic cekodok dengan bau2nya sekali...(tak tau mana hilang baunya)
  2. Sebutkan nama penghantar cokodok tersebut.. (aku dah sebut tadi si aTiN yg hantar)
  3. Bagitau kenapa cokodok pisang menjadi sarapan pilihan anda. (Sedap)
  4. Kena tag cekodok ni kat 4 blogger lain pada waktu pagi je (ini yg aku tgh buat ni)
Selamat menjamu selera bersama cekodok pisang resepi aTiN...

2 ulasan:

tehr berkata...

ada orang kata cucur pisang ni...

Norgadis Labuan berkata...

@tehr.
Ada juga yg kata jemput2 pisang dan ada juga yg kata pisang berlicik, yang penting boleh dimakan... hehehe...