Selasa, 28 Disember 2010

Reunion Ex-SMK Labuan 1988

Macam inda ramai saja yang datang ni...

Salam,
Huhuhu... nangis dulu, aku terlambat tau pasal reunion ni, maklumlah mendangar radio pun jarang2. Teringin jua kan berjumpa kawan2 waktu sekolah dulu, sudah lama inda berjumpa, kalau terjumpa pun ada sudah yang inda dikanali mengkali atau kamu yang inda kanal aku lagi hehehe...

Kulihat ada muha Si Wahidah, napa kau inda call aku!!! huhuhu... nagis lagi ku. Kepada Fatimah, Wahidah (si Tayarudin inda nampa gambarnya), Rita, Atynah, Faezah dan kepada member-member yang lain, tahniah atas kejayaan kalian menjayakan pertemuan yang cukup istemewa itu, lain kali kalau buat reunion, panggil kawan kita ramai2...

*BALCK BIRD tu apa maksudnya???

4 ulasan:

tehr berkata...

ruginya tak dapat turut serta, kan?
tak ada rezeki la tu, noor
mungkin lain kali akan dimakbulkan

Norgadis Labuan berkata...

Salam tehr.
Nampaknya memang tak ada rezeki sayalah... Bukan saya seorang je, ada member2 lain juga tak tau bekenaan reunion waktu tu. Sedih...

amirhussien berkata...

Nanti kalau ada lagi masukan namaku Amir Hussien

Norgadis Labuan berkata...

Salam amirhussien.
InsyaAllah bulan september ni ada perjumpaan lagi utk hari raya.