Jumaat, 24 Disember 2010

Aku Baru Balik Dari Kota Kinabalu

Salam para sahabat blogger, terima kasih kepada yang masih sudi singgah di blog aku ni walaupun beberapa hari lepas aku telah bercuti BW. Letih masih terasa, sori... hari ni tak dapat BW ke blog kekawan. InsyaAllah... senang-senang nanti aku akan melawat bloh korang ya.

Gambar kat atas tu adalah kawasan tempat aku menginap selama berada di Kota Kinabalu. Nanti aku upload dan kongsikan gambar-gambar sewaktu aku dan famili berada di Kota Kinabalu.

Ok aku nak rehat dulu...

6 ulasan:

elleyayah . berkata...

besnye g kk.elly xpnh pn smpi sane.

Norgadis Labuan berkata...

Salam elleyayah.
Akak pun bukan selalu p KK, kebetulan ada urusan di Sipitang, terus bawa anak2 ke KK sekali..

tehr berkata...

cuti kali ni kami hanya sampai sibu je
tak tau bila akan sampai sabah

Norgadis Labuan berkata...

Salam tehr.
Wah! Bestlah dapat cuti2 kat Sarawak, saya sepatutnya ke Miri 17 Dec yang lepas menghadiri Dialog Teluk, tatapi oleh kerana ada urusan lain, terpaksalah membatalkan hajat ke sana.

Myfrin's story berkata...

Wah, seronok kan jalan2 masa cuti sekolah. Kak pun nak tengok foto2nya nanti, hehe...

Norgadis Labuan berkata...

Salam Kak Imun,
seronok memang seronok, anak2 masih belum puas bercuti di KK. InsyaAllah ada rezeki, nak bawa lagi anak2 ke sana.