Sabtu, 7 Mei 2011

Pagi-Pagi Lagi Aku Sudah Berada Di Lapangan Terbang


Nampak sunyi je airport ni, hari ini aku, abang dan Nurwathiqah akan ikut menghantar anakku Nurfatihah Athirah yang akan menyambung pelajarannya di Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor (KUIS). Nuratikah dan Nurzafirah hanya hantar sampai airport je, maklumlah hari isnin dan selasa nak pergi sekolah lagi.


Si kecil, Nurwathiqah telah minta cuti sekolah selama 2 hari untuk ikut sekali naik kapal terbang. Inilah kali pertama dia naik kapal terbang, nampak tak sabar lagi dia menanti tibanya hari ini.


Inilah foto anakku Nurfatihah Athirah yang akan melanjutkan pelajarannya di KUIS dalam bidang Quran dan Sunnah. Moga dia berjaya dalam pengajiannya.

Nampaknya dua tiga hari ni aku akan rehat dari melawat blog kalian, insyallah setelah balik dari semenanjung aku akan BW lagi ke laman kalian. sampai jumpa lagi....

11 ulasan:

org muo berkata...

tahniah utk anak yg cemerlang tahniah juga utk ibu bapanya

Abu Luqman berkata...

jalan jalan petang..awal pi air port

Norgadis Labuan berkata...

@org muo
Salam dan terima kasih, sebagai org tua kita sokong je.

Norgadis Labuan berkata...

@Abu Luqman.
Salam. Masa tu penerbangan jam 7.45 pagi dari Labuan, itu yg kena pergi airport awal.

Myfrin's story berkata...

Salam, norgadis. Tahniah buat norfathihah Athirah. Semoga dia tabah meneruskan pelajarannya di sana. Tahniah sekali lagi ya...:)

tehr berkata...

anak yang menyejukkan pandangan mata ibu bapa
tahniah untuk nor sekeluarga
selamat hari ibu

dzaro berkata...

wah sangat atraktif.. anada perempuan yang penuh aktifitas..

sallam dari Indonesia..
please add my award for you, and for our friendship..

Norgadis Labuan berkata...

@Myfrin's story.

Salam kembali dan terima kasih kak Imun, saya pun berharap agar anak saya tu sentiasa tabah dengan dugaan.

Norgadis Labuan berkata...

@tehr.

Salam dan terima kasih.
Baru bebarapa hari terpisah, dah terasa seperti lama tak berjumpa.

Norgadis Labuan berkata...

@dzaro.

Salam sahabat dari saya, terima kasih awardnya, insyaallah saya akan ambil awardnya nanti.

**::CIKNUURUL::** berkata...

ooo,.nk g smbg stdy kt smnnjung,..oo,akk org Sabah ek,.hehe,.snggah bls knjungan ni,.hehe,.blog bru oke,.salam kenal,.smoga ank tamat dgn jayanya,amin,.