Selasa, 17 Mei 2011

Hari Ke3 Perjalanan Ke KUIS

Isnin, 9 Mei 2011


Sarapan dulu sebelum berangkat ke KUIS


Bergambar bersama ibu dan ayah


Puteri (N Athirah) bergambar dengan Wathiqah yang manja
Pautan

N Athirah tengah mengisi borang pendaftaran di KUIS


Inilah suasana di dewan pendaftaran pelajar baru di KUIS


Ibu bapa pelajar sedang menghadiri taklimat dari KUIS


Ambil gambar lagi sewaktu taklimat dan sebelah tu kerusi untuk rehat agaknya


Ini bilik anakku, dalam bilik ni ada 4 katil, masing-masing disediakan sebuah almari pakaian dan kerusi/meja belajar.

12 ulasan:

java-one berkata...

wah serunya....

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam norgadis...selamat menjalani kehidupan diasrama kpd ank norgadis.Mesti ibunya bersedih kerana berjauhan kan...sabarkn hati!

Norgadis Labuan berkata...

@java-one.
Seru ker...?

Norgadis Labuan berkata...

@azatiesayang.
Salam kembali,
Sebelum hantar anak dah nangis, lepas hantar pun nangis jugu hehehe... maklumlah tak pernah berjauhan selama ni.

tehr berkata...

perpisahan sementara je ni, nor
sedih gembira semua bercampur aduk
hehe

tahniah sekali lagi

Norgadis Labuan berkata...

@tehr.
Salam,
Kadang kala kita sering merasakan anak-anak kita masih kecil. wal hal dorg sudah pun meningkat dewasa, kerisauan sebagai org tua tu sukar dihakis. Itu yg timbul rasa sedih/gembira...

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

salam kak...

anak akak masuk KUIS ke? sama ngn adik awe..adik bongsu awe dah semester 2..dia amik pengajian syariah..tq kak singgah blog awe...bloglist pernah hilang..jadi blog akak pun..awe masuk balik dalam list

Norgadis Labuan berkata...

@Nur Hawa Mohd Zin.

Salam kembali Hawa,
Adik Hawa pun kat KUIS, harap dptlah dorang berkenal-kenalan.

edinesia berkata...

wah yang penting semangat terus ya, keep spirit
mar saling berkunjung ya

Norgadis Labuan berkata...

@edinesia
Terima kasih sudi berkunjung di blog saya.

Myfrin's story berkata...

Salam, norgadis. Alhamdulillah.. Semoga anak norgadis tabah dan tekun belajar di KUIS. Memang kita kesian meninggalkan anak tapi demi masa depannya, dikuatkan juga semangat....:)

Norgadis Labuan 2 berkata...

@Myfrin's story.
Salam kembali kak Imun,
rasanya kak Imun lebih berpengalaman dlm hal ini. Pengalaman pertama ini mendidik saya menjadi org yg lebih sabar.