Selasa, 24 Mei 2011

Bunga Oh Bunga 1

Bunga rose atau bunga mawar adalah bunga kesukaan aku, tapi kat Labuan ni susah nak jaga, cuaca di sini agak panas, kalau kurang siram, alamat matilah bunga ros ni. Bunga ros ni ada pelbagai jenis dan warna, ada yang bunganya yang tahan lama dan ada juga yang mudah gugur. Emm... Inilah bunga ros yang aku ada setakat ni, layan je lah...









6 ulasan:

Tiramisu Fatiema berkata...

Salam...cantik bunga mawar tuh...harum baunyer...rajin ea akak tanam bunga...

Norgadis Labuan berkata...

@Tiramisu Fatiema.
Salam kembali,
Bunga mawar memang harum.
Saya tanam bunga sikit2 je...

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

cantiknye bunga....kembang elok je kak...

Norgadis Labuan berkata...

@Nur Hawa Mohd Zi.
Cantikkan... itu yang saya suka tengok tu...

khairul berkata...

pandai jaga bunga

Norgadis Labuan berkata...

@khairul.
Hehehe... pandai sangat tu taklah...