Jumaat, 5 November 2010

Vedio Kurang Ajar

Salam para sahabat blogger, apa pendapat kalian berkenaan vedio ini. Aku malas nak banyak cakap pasal vedio ini, cuma aku berharap satu hari nanti anak-anak ini dapat kesedaran dan dapat menuju ke jalan yang lurus.

8 ulasan:

Adha berkata...

apa nak jadik budak muda zaman skrang ni..xde didikan ke apa..sesat dah..

ni kat mana ye..blakang tuh nmpk cam kat gereja je..?

Fuziani JSR berkata...

Dapat video ni melalui handphone dari seorg teman d Sabah.. mmg boleh menyebabkan hati terbakar...!!! Bila tiba Laknat ALLAH kepada mereka, barulah mereka sedar dan insaf... Satu hari nanti mereka akan menyesal kerana menghina ISLAM...

tehr berkata...

moga2 mereka menerima hidayat dan bertaubat

orang muo berkata...

dlm video tu mereka bukan penganut islam, rakaman dibuat di dalam gereja...apa yg menyedihkan dan kurang ajar ada anak2 org islam sendiri tergamak menghina agamanye sendiri.. mengamalkan ajaran sesat, bakar alquran, sek bebas dsb...

caliph shuriken berkata...

pesan org tua2.. x sakit jgn cari sakit...

xkane berkata...

pernah nampak video ni kat fb dulu..

belalang hijau berkata...

pernah tonton video nih d facebook dulu...
spatutnya kerajaan patut bertegas dlm hal2 mcm nih.punish je bebudak mcm nih...
boleh membangkitkan ketegangan antara kaum...

[^^Daus^^] berkata...

ya allah!

Lisa Surihani Semasa Remaja
Blog Yang Menyediakan Tutorial
Timbang Berat Blog Anda