Rabu, 24 November 2010

Raya Aidiladha Di Hari Ulang Tahun Perkahwinan

Kebetulan ulang tahun perkahwinan aku dan abang ( suami aku @ bekas tunang @ kekasih @ sahabat... banyaknya...) ulang balik.... Kebetulan ulang tahun perkahwinan aku dan abang yang ke 19 jatuh (kenapa pula jatuh) pada 17 november yang lepas yang merupakan tarikh raya korban tahun ni. Oleh kerana tarikh penting tu sama dengan tarikh raya, aku sekeluarga pun berayalah.... hahaha.... (kalau tak sama tak rayakah?) tak tau apa nak kata, layan je gambar ni...

Ini kek ulang tahun perkahwinan ke 19

Jom potong kek

Pegang kuat2 supaya tak cabut lari hehehe...

Tunggu giliran nak ambil makan (sabar jelah...)

Orang sibuk nak makan, Wathiqah sempat pula main game

Abang sedang makan ketam tu...

Nurfatihah Athirah dan Nuratikah Nazurah

Nurzafirah Nadirah dan Nurwathiqah Masturah

Sesi merebut makanan hahaha...

"Kita sama" itulah kata2 Wathiqah setiap kali menemukan pipinya dipipiku (Manja sangat)

12 ulasan:

Myfrin's story berkata...

Tahniah, norgadis. Selamat ulang tahun perkahwinan, semoga bahagia bersama suami dan anak2 ya, :)

Encik MamaT berkata...

ooo... selamat ulang tahun perkahwinan.... hehe.. mesti meriah kali ni...

Norgadis Labuan berkata...

Salam Myfrin's story.
Terima kasih kak Imun, moga kita sama2 berbahagia...

Norgadis Labuan berkata...

Terima kasih Encik MamaT. Raya yang meriah hehehe....

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata...

selamat ulangtahun..
hehehe, suke statement "Pegang kuat2 supaya tak cabut lari".. ahahahahah.. =)..
ye betul, pegang kuat2!

Norgadis Labuan berkata...

Terima kasih ♥Leily|Ummi Alya Husna♥.

Suka ya... bukan apa, klu tak pegang kuat2 nanti dia cabut lari sebab nak ambil makanan cepat2... bukan apa2 pun hehehe...

zmah berkata...

SEMOGA KEKAL BAHAGIA HINGGA HUJUNG NYAWA

Norgadis Labuan berkata...

Terima kasih zmah. Moga sama2lah kita berbahagia hingga hujung nyawa...

tehr berkata...

tahniah
moga2 akan kekal bahagia selamanya

Norgadis Labuan berkata...

Terima kasih tehr.
Moga doa kalian akan dimakbulkan dan moga kebahagian itu dikecapi oleh keluarga kita masing2.

mamawana berkata...

Like daughter like mother...bertemu pipi

Norgadis Labuan berkata...

Salam mamawana.
Si kecil aku memang selalu gitu, bertemu pipi sambil bermanja.