Isnin, 8 November 2010

Cek Nuffnang Dan Topup

Gambar surat je, cek dah bank in, lupa pula nak ambil gambarnya

Baru-baru ini aku dapat cek nuffnang lagi. Cek kali ini adalah cek kedua yang pernah aku terima dari nuffnang, terima kasih aku ucapkan kepada semua sahabat yang berkunjung ke blog aku dan terima kasih juga kepada Mr Nuffnang atas kiriman cek ini. . Terima kasih daun keladi hehehe...


Gambar hiasan, buat sendiri hahaha....

Ini apa pula? Meh aku cerita, baru-baru ini aku di tag oleh anak aku N Athirah untuk join contest ~Teka Teki Dik Rizki~. Untuk tidak menghampakannya... aku pun joinlah... tak disangka tak diduga, aku telah memenangi hadiah saguhati kerana menjadi follower ke 100 di blog sallcontest.
Terima kasih banyak-banyak untuk Sall atas hadiah yang telah diberi untuk aku. Nanti bolehlah buat contest lagi...

Nak cerita sikit ni, hadiahnya topup RM 5. Handphone aku tu jenis berdaftar, jadi hadiah tu telah kuberikan kepada anak aku N Athirah yang tag aku untuk join contest tu. Memang dah rezeki dialah tu...

20 ulasan:

Unknown berkata...

tahniah..

Teratak pena berkata...

wah... bestnye.... tahniah ye

Melati Qistyna's Mummy berkata...

wahhh mak ngan anak ber join kontes :)

sud@is berkata...

thniah rezeki murah

tehr berkata...

kadang2 rezeki datang tanpa terduga
syukur

Norgadis berkata...

Salam diana.
Terima kasih ya...

Norgadis berkata...

Salam Bayu Kenangan.
Kalau bab terima hadiah ni memang best...
Terima kasih ya Bayu...

Norgadis berkata...

Salam Melati Qistyna's Mummy.
Hehehe... sekali sekala join sama2...

Norgadis berkata...

Salam S..U..D..@..I..S.
Alhamdulillah rezeki Allah...
Thanks SUD@IS...

Norgadis berkata...

Salam tehr.
Begitulah kehebatan Allah, rezeki yang datang kadang2 tidak diduga oleh kita, syukur alhamdulillah...

azura samsuddin berkata...

besnye dpt cheque nuffnang, tahniah...

Norgadis berkata...

Salam azura samsuddin.
Gitulah... klu mas aterima cek tu memang best... Terima kasih Azura...

gnesop.com berkata...

tahniah,.. :)

Norgadis berkata...

Terima kasih gnesop.com

pegagatonik berkata...

mudahnya almt umh... tk gduh hafal pnjg2.. hehehe

Nuff4u berkata...

kita bersyukur dengan nikmat yang Alllah berikan

Norgadis berkata...

Salam pegagatonik.
Alamat pendek senang nak hafal hehehe...

Norgadis berkata...

Salam Nuff4u.
bersyukur saat gembira dan susah itu ada kenikmatannya. Alhamdulillah... rezeki dari Allah swt.

kakrose berkata...

Tahniah..

Norgadis berkata...

Terima kasih kakyon@kakrose.