Jumaat, 10 September 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Aku, suami dan anak2

Tahun ini aku dan famili pakai baju raya warna biru, baju pun jahit sendiri je, jimat kos hahaha... memang tiap tahun pun jahit sendiri... time raya ni BW kurang sikit, bz je memanjang. Kepada sahabat2 blogger yang beragama islam, aku ucapkan "SeLaMaT HaRi RaYa AiDiLfItRi MaaF ZahiR DaN BatiN..."

Famili aku bergambar dengan ibu mertua

Famili aku bergambar dengan abah dan mama

Ini kek yang aku buat untuk raya

Biskut raya aku (anak2 yang bantu)

Hemper dari sahabat yang aku terima sehari sebelum raya

32 ulasan:

♥-- emieysandra --♥ berkata...

wow..biru semuanyer..
SELAMAT HARI RAYA..

Norgadis Labuan berkata...

Salam ♥-- emieysandra --♥
Biru biru... anak yang pilih kain, akak jahit je...
Selamat Hari Raya

Hali3isa a.k.a L3ha : SSA berkata...

wah! tema baju raya biru. heheh. Banyaknya kek kak buat~ nyum3

Norgadis Labuan berkata...

Salam Hali3isa a.k.a L3ha : SSA.
Anak yang pilih warna biru tu hehehe...
Kalau ikut hati, nak buat kek lain lagi, tapi dah tak sempat dah...
Selamat Hari Raya

kata kila berkata...

wahh meriahnya baju biruuu

Norgadis Labuan berkata...

Salam kila.
Biru warna kegemaranku...meriahkan hari raya dgn baju biru hehehe...
Selamat Hari Raya

fairuz berkata...

selamat hari raya :)

tehr berkata...

selamat hari raya

saya suka kek lapis dan kek hati pari

Norgadis Labuan berkata...

Salam fairuz.
Selamat Hari Raya

Norgadis Labuan berkata...

Salam tehr.
Selamat Hari Raya
Suka kek tu, jomlah rasa hehehe...

Gee berkata...

rajinnya sis buat kek..klu dkat sa mo juga dtg beraya..heee :-)

Norgadis Labuan berkata...

Salam Gee.
Kalau ikut hati nak buat lebih lagi, tapi masa dah suntuk, so buat mana yg sempat je...
Selamat Hari Raya

Kak Wan Kamsiah berkata...

awak biru....kami ungu......

Norgadis Labuan berkata...

Salam Kak Wan Kamsiah.
Biru ungulah kita nampaknya...
Selamat Hari Raya

suziesanji berkata...

banyaknye kek lapis2 =)

Norgadis Labuan berkata...

Salam dan selamat hari raya suziesanji.
Minatkah dgn kek lapis ni? Itu je yang sempat dibuat raya ni...

Kamsiah berkata...

salam
huhu tgk kek lapis swak tu,yg tak tahan tu

mizzura berkata...

geram lah tengok kek lapis tu..nak sikit...

Norgadis Labuan berkata...

Salam Kamsiah.
kek lapis Sarawak lagi cantik, tak tau bila agakya boleh belajar buat kek lapis Sarawak tu...

Norgadis Labuan berkata...

Salam mizzura.
Nak rasa kek lapis, jomlah datang rumah, jangan lambat nanti habis hehehe....

suichi berkata...

wahh~~ sungguh indah... beraya sedondon ni... cayalah!

Norgadis Labuan berkata...

Salam suichi dan selamat hari raya...
Sekali sekala beraya sedondon, seronok juga kan?

Masa DAH Time berkata...

awak nampak birulah..
amboi serba biru raya tahun ni.

faizz berkata...

sedapnya kek lapis tu...nanti leh belajar...salam hari raya

Norgadis Labuan berkata...

Buat Masa DAH Time.
Baju biru wajah biru...
Raya pun jadi biru hehehe...

Norgadis Labuan berkata...

Salam faizz.
Nak belajar buat kek lapis? Boleh... apa salahnya, tapi saya ni bukannya pandai sangat pun...
Selamat Hari Raya

d great bowler. cehh. berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Norgadis Labuan berkata...

Buat d great bowler. cehh.
Kek dan biskut semua tu memang buat sendiri. Buat mana yg sempat je tu...

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

selamat hari raya, harap2 msih belum terlewat..anyway semua biru chantekk punya tema sendiri:)

salamkenal dan salam ziarah dr fifiey.

Norgadis Labuan berkata...

Salam FIFIEY LYCHEE MARATION.
Selamat hari raya, masih sempat lagi nak ucapkan ni, raya kan sebulan...

Salam kenal juga dari saya, moga ceria selalu...

MamaYatie berkata...

salam, selamat hari raya...saya pun suka biru!!

wow! kelas u..baju jahit sendiri, kek & biskut buat sendiri..kagum tul!!

Norgadis Labuan berkata...

Salam MamaYatie.
Selamat hari raya...
Surirumah ni biasalah... semua kena buat sendiri...