Ahad, 19 September 2010

Cek Pertama Norgadis Dari Mr Nuffnang

Kalau cerita bab nuffnang, ramai blogger yang dah lama join dengan nuffnang dan dah lama juga menerima cek dan ganjaran dari nuffnang. Bagi aku ini adalah cek pertama yang aku terima dari Mr Nuffnang. Aku bersyukur sangat walaupun taklah sebanyak mana kalau dibanding dengan blogger yang lain namun ianya cukup bernilai untukku.

Aku tak padam pun nilai RM dalam cek yang aku terima, bagi aku... inilah hakikatnya...kalau up traffic tinggi, maka tinggilah ganjaran yang kita terima. Aku ni traffic pun ciput je...


Apa pun... Terima kasih daun keladi UNTUK MR NUFFNANG, jasamu tetap kukenang...


Tengoklah tu... traffic pun turun naik huhuhu...


*Rezeki Hari raya...
  • Saguhati dari PERWILA RM1000
  • Puisi tersiar di Labuan FM sempena Ramadhan RM75
  • Cerpen tersiar di Labuan FM Sempena Syawal RM2oo
  • Cek Dari Mr Nuffnang RM64.01

Syukur alhamdulillah... rezeki dari Allah swt...

24 ulasan:

penjejak maya berkata...

salam,

lepas la belanje dapur utk beberapa hari tu hehe..

Norgadis Labuan berkata...

Salam penjejak maya.
Alhamdulillah... dapatlah belanja dapur sikit...

shameel Iskandar berkata...

Tahniah. Agak lebat rezeki menjelang syawal. Sy pula kehabisan duit buat repair kereta yg terbabas tym balik raya

Anip™ berkata...

tahniah..rezeki tu..huhu..blnje la ktrng mkn..hehe

S..U..D..@..I..S berkata...

haa ble belanja kawan2 ..teh pun jadik

Norgadis Labuan berkata...

Salam shameel Iskandar.
Alhamdulillah... rezeki yang tak disangka. Syukur kepada Allah.

Norgadis Labuan berkata...

Salam Anip™.
Nak minta belanja ke? Jomlah datang kat sini...

Norgadis Labuan berkata...

Buat S..U..D..@..I..S.
nak belanja teh ya? nanti kita belanja teh ramuan... tentu sedap...

Gayahspears berkata...

tahniah nor :)

deem berkata...

tahniah kak...rezeki saya tak tau bila huhuhu

Norgadis Labuan berkata...

Buat Gayahspears.
Terima kasih, ini semua atas sokongan sesama blogger juga.

Norgadis Labuan berkata...

Utk deem.
Terima kasih bebanyak... mungkin lepas ni rezeki deem pula...

GaDis CoMeL berkata...

mak aiii..murah rezeki betul!!! alhamdulillah.

Norgadis Labuan berkata...

Salam GaDis CoMeL.
Selamat hari raya, sempat lagi kot, hehehe... semua tu rezeki raya....

::sherry:: berkata...

wah. Tahniah ! =DD. Keep it up.

Bestnyaa.. sherry neyy, bila lah baru dpt cashout neyyy.. huuu..

feyus berkata...

wow, bestnye, Alhamdulillah dan tahniah!, rezeki namanya tu.:)

artikel terbaru :
Akhirnya hukuman mati untuk pembunuh Syafiah Humaira

Seri Bahasa berkata...

seri masih kempunan nak dapat cek dari nuffy. bila nak dapat durian runtah kat tempat seri.

Norgadis Labuan berkata...

Salam ::sherry::
Kena banyak sabar, sampai masanya dapatlah tu...

Norgadis Labuan berkata...

Salam feyus.
Alhamdulillah dan terima kasih. Rezeki dari Allah jua...

Norgadis Labuan berkata...

Salam Seri Bahasa.
Sampai masanya adalah tu Seri... kena sabar dulu, mungkin lepas ni, rezeki Seri pula...

kakyon berkata...

mak!! ai!!
murahnya rezeki nur..

Norgadis Labuan berkata...

Salam kakyon.
Alhamdulillah... rezeki surirumah...

atie berkata...

wah.. tahniah sis.. lama tak sis tunggu dari 1st cashout tu sampaila terima cek tu?

Norgadis Labuan berkata...

Salam atie.
Syukurlah... ada juga rezeki...
Nak nunggu lepas cashout tu... rasa2nya tak sampai sebulan, lps tu dapatlah cek.