Selasa, 8 Jun 2010

Tag Dari Puput ~ Wasiat Berpuaka



Salam..
Aku dapat tag ni dari PUPUT
Maaflah... lambat jawab, sibuk memanjang semenjak 2 menjak ni...
Sebelum aku keluar Labuan hari khamis ni, aku nak jawab tag ni dulu...

5 nama samaran kamu...

  1. Nor
  2. Mas
  3. Nora
  4. Dayang
  5. Norgadis
5 tarikh penting dalam hidup kamu...

  1. 3 April 1971 ~ Tarikh lahir aku
  2. 14 Feb 1991 ~ Tarikh keluarga ehem ehem aku merisik
  3. 21 April 1991 ~ Tarikh aku bertunang
  4. 15 Nov 1991 ~ Tarik aku nikah
  5. 17 Nov 1991 ~ Tarikh aku bersanding

5 perkara yang kamu buat semalam...

  1. Masak
  2. Makan
  3. Buat skrip
  4. Update blog
  5. Buat persiapan utk Kembara Sastera


5 perkara yang buat anda gembira..
  1. Selesai solat
  2. Tiada hutang
  3. Pandai baca Al-Quran
  4. Memiliki anak2 yang soleh/soleha
  5. Memiliki pasangan hidup yang boleh dibawa berbincang

5 drama kegemaran kamu...
  1. drama
  2. drama
  3. drama
  4. drama
  5. (Belum ada drama kegemaran lagi... nantilah kalau ada ya...)

5 hobi kamu..
  1. menulis puisi
  2. menulis cerpen
  3. tengok blog aku
  4. mengumpul setem
  5. mendengar anak aku bercerita

5 tempat percutian idaman anda...
  1. Mekah
  2. Madinah
  3. Indonesia
  4. Seluruh Malaysia
  5. Pulau-pulau menarik

5 sebab anda jawab soalan ini...
  1. seronok
  2. suka-suka
  3. Kalau tak jawab, mcm berhutang pula
  4. untuk membangunkan minda yang tidur
  5. untuk menghargai org yang beri tag kpd aku

5 orang yg kamu nak tag..

  1. orang 1
  2. orang 2
  3. orang 3
  4. orang 4
  5. orang 5
Wah..! dah selesai tag ni... tak sangka boleh selesai hari ini...

4 ulasan:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

salam...

hehehe...

lega ye leh jawab tag

;)

Norgadis Labuan berkata...

Utk GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr.
Salam Gadis,
Memang lega bila dah jawab tag ni, tapi ada lagi tag baru saya terima tadi huhuhu...

PUPUT berkata...

hehe..dah wat ek..xpe lmbt pon..puput pon byk utang xwat lg ni...^_^

Norgadis Labuan berkata...

utk PUPUT.
Banyak utang tag ya...
kena buat tu hehehe...