Rabu, 23 Jun 2010

Norgadis Dan kulintangan

Hahaha... gelak dulu, aku sebenarnya langsung tak pandai main alat muzik kulintangan ni, tapi teringin juga nak ketuk-ketuk macam orang yang pandai tu. Semasa berada di kg. Pimping, Membakut... aku ambil kesempatanlah mengetuk-ngetuk alat muzik ni... entah irama apalah yang keluar tu, yang penting keluar bunyi juga hehehe...

Ada gaya tak?

Kumpulan Gema Warisan Irama Kulintangan Beaufort

Aku dan adik aku Liza mengambil kesempatan bergambar
("macam bukan adik beradik je", itulah komen orang yang ramai kami temui)

6 ulasan:

penjejak maya berkata...

salam,

sekali pandang macam gamelan jawa..

Norgadis Labuan berkata...

Utk penjejak maya.
Salam kembali,
Yakah, sekali pandang macam gamelan jawa..
dua kali pandang macam apa pula?

peaNut berkata...

org labuan rupanyaa...peanut penah dok labuan dulu..tp kejap je la..hampir stgh tahun..studi kat matrik labuan..

Norgadis Labuan berkata...

Utk peaNut.
Xpelajar matrik Labuanlah ya, bila nak datang Labuan lagi?

Kasawari berkata...

wah bergaya tu..

Norgadis Labuan berkata...

Utk Kasawari.
Aku memang bergaya... hahaha...(perasanlah tu)