Isnin, 7 Jun 2010

Makan Oh makan

Hidangan tengahari tadi... Selalunya cuti sekolah ni anak2 yang masak, tapi tadi aku pula yang masak dan anak2 bantu sediakan apa yang aku mau. Beruntung punya anak perempuan tau...

Lauk Handuping masak kuah
(Ikan free, abah bagi, abah/mama pancing sendiri)


Ketam + Kentang + Cendawan
(Ketam RM10 1kg, beli dgn kawan)


Kacang panjang + Udang
(Udang RM12 1kg + Kacang panjang 1 ikat RM1 beli sendiri)

4 ulasan:

kak Erna berkata...

nor..betul lah..untong nor ada anak perempuan..akak ada 3..hero je..tapi akak suroh juga..potong bawang..masak nasi..tumbok cili..mesin kain..he he..tak kan tak bolih kan..terok la mak..

tehr berkata...

kalau dah lauk macam ni, bagaimana pula nak jaga badan tak bagi gemuk...

...tiba2 rasa lapar pulak!

Norgadis Labuan berkata...

Utk kak Erna.
Kalau ada anak lelaki je, kena suruh anak lelakilah hehehe... mcm saya, ada anak perempuan je... tak dptlah nak suruh anak lelaki buat kerja sebab memang tak ada anak lelaki...

Norgadis Labuan berkata...

Utk tehr.
Tengoklah saya ni, dah gemuklah... huhuhu...
Terpaksalah berpuasa isnin khamis nak kuruskan badan (itupun klu nak kurus lagi)