Khamis, 11 Mac 2010

I Love London Contest

Aku jarang join contest. Tapi kali ni nak join, manalah tau nasib baik dapat hadiah istimewa dari London...hehehe.

Soalan-soalannya...

1. Kenapa saya suka menulis blog?

Aku suka menulis blog kerana ianya boleh mengisi masa lapang. Maklumlah, aku ni surirumah, asyik duduk kat rumah saja... kalau ada blog ni, taklah bosan hari-hari yang kulalui.

2. Kena letak gambar sendiri... ini gambar aku, ceria atau tak... entahlah...

Deadline/ tarikh tamat: 24th MARCH 2010 Siapa yang ingin join contest ni... sila klik banner I Love London kat atas tu, atau layari blog di bawah ini...
http://heyanakjawa.blogspot.com/2010/01/i-love-london-contest.html

4 ulasan:

pak long berkata...

SALAM BUAT NOR..
moga berjaya...

Norgadis berkata...

@Pak Long. Terima kasih cikgu... kaulah sahabat yang selalu membakar semangatku utk terus berjuang. Chehwah! melebih pula hehehe....

niny berkata...

salam kak norgadis. keputusan I LOVE LONDON contest dah pun keluar! ^____^

tathiez berkata...

s5p67k9e20 w4t95n9e06 c3z45f8d39 l8s70o3d14 g8u76s2x95 i4f64a4t91&language=fr