Sabtu, 27 Mac 2010

AWARD Dari JANETnorliah2001

Selesai aku buat posting tag dan award untuk Haffiz dan Hayati88, tiba-tiba aku terpandang dalam shoutmix aku ada pesanan dari JANETnorliah2001 "salam jgn lupa amik award kt blog sy". Ada award lagi... bestnya...yang bestnya, kali ini aku dapat award TOP BLOGGER 2010. Tahniah kepada diriku sendiri hehehe... cuma semalam tak sempat buat posting, bz sikit. Hari ini pun bz juga, tapi aku usahakan juga membuatnya.

AWARD TOP BLOGGER 2010

Pertama sekali, Terima kasih Janet kerana sudi bagi award mahal kat blog aku... Jom kita ramai2 p tengok blog Janet (saja nak kasi up traffic hehehe...)

Pass this award on to 20 Bloggers you've recently discovered and think are fantastic:

  1. Catatan Penulis Remaja Muslimah
  2. Hayat Seorang Remaja Muslimah
  3. Nucahaya Atikah
  4. Shopping Center
  5. Idda Hashim
Aku rasa cukuplah 5 orang ni saja, dan tiada syarat apa-apa yang diberikan untuk penerima anugerah kali ini. (Mesti dorang senang hatikan...)

Terima kasih sekali lagi untuk Janet

2 ulasan:

pak long berkata...

salam buat nor..
sempoi kan arwad ni...

Norgadis Labuan berkata...

@Pak Long. Salam kembali. Terasa dihargai cikgu...