Jumaat, 19 Mac 2010

Aku Kena Tag oleh Shalleyshalina

Balik dari mesyarat PERWILA kira-kira jam 10.20 malam tadi, aku terus on9 blog. Biasalah mula-mula tengok dulu buku tamu, tiba-tiba aku ternampak >>> shalleyshalina :Dhukhukhuk...ter "tag" awak..

Adui...!!! Aku Kena tag oleh shalleyshalina

Soalan-soalannya ialah...

1) siapakah diri anda di rumah?
Aku adalah seorang isteri kepada seorang suami dan aku adalah seorang ibu kepada 4 orang anak-anak aku huhuhu...

2) siapakah diri anda di samping rakan?
Itu kena tanya semua rakan-rakan aku, itu pun kalau ada orang yang anggap aku sebagai rakan hehehe...

3) 5 benda yg anda idamkan tp masih belum tercapai

*Jadi pramugari (ada sijil tapi tak cukup tinggi)
*Anak lelaki (anak aku semua perempuan)
*Jadi Jutawan (kena p indon dululah)
*Jadi businesswomen yang berjaya (tak tau nak jual apa hahaha...)
*Nak naik haji (umrah dah p)

4) siapakah nama pasangan anda
kena tengok dalam kad nikah aku...

5) ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda
* sbb dia lelaki bukan perempuan
*sbb dia laki aku
*sbb dia sayang kat aku
*sbb dia ayah kpd anak2 aku
*sbb dia memang pasangan aku

6) bila tarikh anda couple
* 1991 lepas dinikahkan hehehe...

7) apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda
*tiada yang pahit, manis-manis belaka...

8) lagu tema cinta anda
* kau yang satu WOW

9)apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda
* tiada perubahan

10) tag 10 rakan yg lain

  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J

p/s: Dah selesai...hahahahha

4 ulasan:

ChaLie IbraHim berkata...

kahkahkahakah a,b,c,d,e,f,....hahahahahah nice2....
p/s: wah2 ada sijil jadi pramugari ekhhh....

Norgadis Labuan berkata...

@Chalie Ibrahim. Gitulah...hhahaha...

anummss berkata...

yang A tu..sy ea??

hehehe.. (^_^)

Norgadis Labuan berkata...

@anummss. Yalah tu... siapa nama dari A dialah orgnya hahaha...