Ahad, 21 Mac 2010

Award Beautiful Blogger Dari Pak Long Sifu



Baru usai semalam menyiapkan tag dari Yun, tiba-tiba aku kena tag lagi huhuhu... Aku dapat arwad ni dah 3 kali dan ini kali ke 4. Dulu aku hantar tag dan award ini utk PaK Long Sifu @ Maulana Cikgu tapi kali ini dia hantar kat aku pula. Bagus bagus bagus huhuhu...


Soalan-soalannya ialah....
pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic

  1. A
  2. B
  3. C
  4. empat
  5. lima
  6. enam
  7. tujuh
  8. eight
  9. nine
  10. ten
  11. eleven
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
Aku tau org yg kena kali ni pasti menerimanya dengan senang hati hehehe....

State 7 things about yourself....

  1. ibu
  2. anak
  3. nenek
  4. makcik
  5. kakak
  6. adik
  7. perempuan

Kalau ada sumur diladang.
mari mandi guna baldi,
kalau kemarau sudah datang,
guna paip untuk mandi...
hahaha....

4 ulasan:

Maiyah berkata...

jwb jgn x jwb heheh baru pas jwb nih

pak long berkata...

salam buat nor...
amboi..pantun..dasatnyer...

appy selalu

Norgadis berkata...

@Maiyah. hehehe... pak long sifu, sifu pantun tu...

Norgadis berkata...

@Pak Long. Belajar berpantun dari cikgu hahaha...