Khamis, 10 Jun 2010

Aku Dan Kembara Sastera

Salam para sahabat blogger...
Hari ini aku akan mengikuti Rombongan Kembara Sastera PERWILA yang akan menemui sahabat penulis / karyawan di Limbang, Temburong Brunei, Lawas, Sipitang, Beaufort dan Membakut. Program ini bermula dari pagi ini 10 Jun 2010 hingga 13 Jun 2010. Ini bermakna dalam dua tiga hari ini, aku akan cuti berbloglah nampaknya...
Ok. Nanti aku akan cerita pasal perjalanan aku dengan ahli-ahli PERWILA yang lain.
Sampai jumpa lagi di entri akan datang insya-Allah.

4 ulasan:

mEMYselfandi berkata...

KAK, JOM JOIN CONTEST KAT MY BLOG ((=

Norgadis berkata...

utk mEMYselfandi.
Ada contest? Nanti akak tengok...

Aida Ali berkata...

Selamat mengembara. Kirim salam semua

Norgadis berkata...

Utk Aida Ali.
Dah pun balik berkembara hari ahad lepas.