Rabu, 17 Mac 2010

Jemputan Dari RTM Labuan FM

Foto semasa bengkel menulis skrip>>

Malam ini jam 8.00 malam, aku dijemput oleh pihak RTM Labuan FM untuk membincangkan berkenaan ... emm aku pun kurang pasti apa yang nak dibincangkan tu. Panggilan telefon yang aku terima minggu lepas dari DJ RTM Labuan FM itu memang agak memeranjatkan aku. Malam lagi, aku memang tak suka kalau memandu kereta malam-malam ni, maklumlah aku ni rabun cahaya, kalau nampak saja cahaya lampu kereta orang lain, ha... silaulah mata aku huhuhu....


Selain daripada aku ada juga kawan-kawan PERWILA yang dijemput sama, antaranya, Dr Harun Hj Pudin, Cikgu Sahar Misron, Tn Hj othaman Mahali, Cikgu Yahya Ahmad Puteh dan Rafidah Mohamad.

3 ulasan:

pak long berkata...

salam buat nor...
tentu best kan program ni...

Maiyah berkata...

mmg le best.. dpt gi lepak kat konti

Norgadis berkata...

@Pak Long. Program buat skrip, pening juga tu hehehe...

@Maiyah. Penulis skrip tak duduk kat konti, kita duduk kat bilik mesyuarat je hehehe...