Jumaat, 29 April 2011

Santai Puisi Perwila Sabtu Ini



Setelah kejayaan Majlis PementasanTeater Perwila “INFLAKASTA’ aktiviti pertama Perwila bagi tahun ini awal april lepas, kali ini Perwila cuba melaksanakan pula aktiviti kedua iaitu Santai Puisi Perwila. Info terkini, rombongan DBP Caw Sabah, akan turut hadir memeriahkan Santai Puisi Perwila esok. Terima kasih atas sokongan dari mereka semua...



Dengan segala hormatnya mempersilakan para pencinta sastera hadir
ke Majlis Santai Puisi Perwila


Pada: 30 April 2011 (Sabtu)
Masa: 2.30 Petang
Tempat : Taman Damai, Kg. Layang-Layangan WP Labuan

Moga Kehadiran kalian akan dapat memeriahkan lagi Majlis Santai Perwila.

******************************************

4 ulasan:

maiyah berkata...

assalam..

akak ni pun suka ngan penulisan.. cerpen ke.. puisi ke.. mmg minat tp itu dlu le, skrg ni dah mcm blur huhuu.. xde feel gitu hehe

Norgadis Labuan berkata...

Wsalam Maiyah.
Serba salah pula rasanya nak panggil akak, bukan apa... rasanya umur kita sama je...

Wah! kita sama2 minat dalam penulisan rupanya, saya klu zaman muda2 dulu memang rajin menulis tapi sekarang ni menulis ikut mood, klu rajin tulis tp klu malas tak menulislah tu...

tehr berkata...

saya ni menulis ikut suka hati je
tak boleh masuk geng sastera rasanya
hehe

moga2 santai puisi nanti meriah dan lancar
amin

Norgadis Labuan berkata...

Salam tehr.
Kalau minta menulis, bolehlah join geng sastera tu... saya tengok pantun tu dah banyak, boleh dibukukan dah... bila lagi?