Isnin, 11 April 2011

Terima Kasih Mr Nuffnang

Kebelakangan ini aku benar-benar sibuk dengan aktiviti Perwila, sebagai setiausaha (belagaklah tu...) bukan nak berlagak tapi aku ingin buat yang terbaik untuk Perwila. Aku sayang persatuan ni, aku telah join Perwila ni sejak tahun 1986 (sejak zaman sekolah aku...)

Ok sekarang aku nak cerita sikit berkenaan gambar kat atas tu. Ini adalah cek ketiga yang aku terima dari nuffnang, terima kasih aku ucapkan kepada semua sahabat yang berkunjung ke blog aku dan sudi klik dengan ikhlas iklan-iklan yang ada, serta terima kasih juga kepada Mr Nuffnang atas kiriman cek yang membuat aku tersenyum ini... Terima kasih daun keladi hehehe...

10 ulasan:

mamawana berkata...

aiyooo...so happy rr? Got cheque oledi, bleh belanja maa...heee

Norgadis Labuan berkata...

Salam mamawana.
Hehehe...cek baru masuk bank...

Dinar berkata...

Waah rezeki2...moga terus bersemangat..TAHNIAH

a loqman berkata...

tahniah ye...saya pun tunggu cek ke...berapa ye...dah lupa la

Norgadis Labuan berkata...

Salam dan terima kasih Dinar.
Rezeki dari Allah, moga terus berkekalan...

Norgadis Labuan berkata...

Salam a loqman.
Tunggu cek yg ke ... (tak ingat ya?)
Nampaknya dah banyak terima cek ni, syukur...

MamaKhaalisyah berkata...

Tahniah org Labuan...teruskan usaha dlm memblogging....

Norgadis Labuan berkata...

Salam dan terima kasih MamaKhaalisyah.

Berblog tetap diteruskan...

tehr berkata...

hehe
boleh belanja ni

tahniah, nor
rezeki ada di mana2

Norgadis Labuan berkata...

Salam dan terima kasih tehr.

Rezeki Allah ada dimana-mana...