Ahad, 3 April 2011

Hadiah Birthday Norgadis Dari Bekas Tunang

Buat yang baru mengenali aku, tajuk suspen sikit hahaha... Sibuk-sibuk aku dengan aktiviti persatuan, tetapi masih ada insan yang sentiasa meluangkan masa untuk merayakan birthday aku ni, siapa lagi kalau bukan keluarga sendiri ya tak...?

Kek pilihan laki aku dan anak-anak (dah tinggal separuh kami makan tadi)


Bergambar bersama kekasih yang sentiasa mendidik, menyokong dan memberi semangat kepadaku (Wathiqah tak mau ketinggalan bergambar sama, biasalah tu... si manja)

Inilah hadiah dari bekas tunang @ laki aku. Printer + scan + fax, katanya supaya senang aku nak buat kerja, macam kerja opis je bunyinya hehehe... Sebenarnya printer aku sebelum ni dah rosak, so abang belikan yang baru sebagai hadiah birthday aku yang ke 40 tahun.

Terima kasih abang... I Love You Very Much Muuaah Muuaah Muuaah... buat puteri-puteriku penyeri dikala duka, ibu sayang kamu semua...

28 ulasan:

Idda Hashim berkata...

Salam. Selamat bertambah umur NG. Mudahan Allah memberkati apa yang diberikan pada kita.

Norgadis Labuan berkata...

Salam dan terima kasih Idda. Moga keberkatan itu sentiasa bersama kita Amin...

rose johari berkata...

Salam, Hepy Birth Day Sis. Smoga pjg umur dan murah rezeki.AMIN...

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam Norgadis.."Selamat UlangTahun"..semoga pjg umur,murah rezeki,bahgia bersama kluarga hingga ke akhir hayat...& semoga makin aktif berkarya..AMIN

lizz berkata...

happy birthday untuk akak...
semoga panjang umur, murah rezeki..dan dilindungi allah...

HAW berkata...

happy birthday 2u norgadis.. dpt hadiah pun muka sedeh.. hehe!

Pn Kartini berkata...

Happy Besday!!!

:)

Moga sentiasa dilingkungi kasihsayangNya dan bahagia sentiasa bersama family tercinta;)

Norgadis Labuan berkata...

Salam dan terima kasih rose. Moga kita sama2 dimurahkan rezeki...

Norgadis Labuan berkata...

Salam dan terima kasih azatiesayang.
Moga kita mendapat rahmat dari Allah swt.

Norgadis Labuan berkata...

Salam dan terima kasih lizz kerana sudi wish birtday akak...

Norgadis Labuan berkata...

Salam dan terima kasih HAW.
Muka sedih? Hehehe... sebenarnya keletihan buat persiapan utk program persatuan, tidur pun agak terlewat, muka pun mcm org demam agaknya...

Norgadis Labuan berkata...

Salam dan terima kasih Pn Kartini
Moga kasih sayang dan berkat dari Allah tetap bersama...

MulutPayau berkata...

Assalamualaikum Norgadis..

Selamat hari lahir...semoga pnjng umur dan sntiasa berbahagia di samping keluarga...

Norgadis Labuan berkata...

Salam kembali MulutPayau.
Terima kasih sudi wish birthday saya, moga kita sama-sama bahagia disamping keluarga tercinta.

Myfrin's story berkata...

Salam, norgadis. Alhamdulillah, Selamat Hari Lahir, norgadis....:)

Semoga bahagia selalu bersama keluarga yang tercinta, amin....:)

kamal berkata...

selamat ulang tahun " wish u all the best".. salam persohiban:)

tehr berkata...

bagus printer ni
kalau tak silap guru besar saya guna jenama ni

selamat hari jadi
moga2 sentiasa aman bahagia bersama keluarga

Norgadis Labuan berkata...

Salam dan terima kasih Kak Imun.
Moga kebahagia dan keberkatan selalu bersama amin...

Norgadis Labuan berkata...

Salam dan terima kasih Kamal.
Salam persahabatan juga dari saya.

Norgadis Labuan berkata...

Salam dan terima kasih tehr.
Moga kita sama bahagia disamping keluarga.

*Printer tu bagus ya, memang tepatlah pilihan abang tu...

Sir Kulop Ludin berkata...

hepi besday tuan tanah....

Norgadis Labuan berkata...

Salam dan terima kasih Kulop Ludin.

Adinda Amy Sensei berkata...

akaaaaakkk....moga bahagia selalu

Norgadis Labuan berkata...

Salam dan terima kasih Adinda Amy Sensei

khairul berkata...

tahniah !

Norgadis Labuan berkata...

Salam dan terima kasih Khairul.

GiveAsh berkata...

wah ada persatuan penulis..bagus!

Norgadis Labuan berkata...

Hai GiveAsh.
Di Labuan memang ada persatuan penulis (PERWILA). Persatuan ini telah ditubuhkan semenjak tahun 1985.