Isnin, 21 Februari 2011

Kumpulan Nasyid Dari SMK Mutiara Labuan Membuat Persembahan Sempena Maulidurrasul

Selasa, 15 Februari 2011
Perarakan Maulidurrasul tahun ini sama seperti tahun-tahun yang lalu, cukup meriah. Dari kampung-kampung, jabatan-jabatan dan sekolah-sekolah, semuanya turun ikut serta di majlis gilang gemilan itu.

Di sini aku nak kongsikan sebuah dari tiga nasyid yang disampaikan oleh Kumpulan Nasyid Lelaki SMK Mutiara Labuan di Majlis Maulidurrasul baru-baru ini.


Kumpulan Nasyid Dari Pelajar SMK Mutiara Labuan
Jajarkan ke Tengah




Baju kuning tu anak aku Nuratikah Nazurah, ini tengah berehat keletihan berjalan...

13 ulasan:

pak long berkata...

salam nor...
sedap lagu nasyid tu....

Norgadis Labuan berkata...

Salam Kembali Pak Long.
Tu yang nak kongsi tu, lagu tu memang sedap...

Sam Azhari berkata...

apa dulu kamu sekolah di sana

Norgadis Labuan berkata...

Salam Sam Azhari.
Dulu saya sekolah kat SMK Labuan
SMK Mutiara tu tempat anak2 saya sekolah...

as-syahir berkata...

salam kak nor
sedap lagu nasyid tu, pandai budak tu nyanyi..sy kat sini takde wat pape sambutan pon...alhamdulillah ade ceramah..

Norgadis Labuan berkata...

Salam as-syahir.
Saya pun suka dengar budak2 tu bernasyid, mungkin kalau selalu berlatih, persembahan dorang akan lebih mantap lagi.

Dengar ceramah pun bagus juga tu...

Jawahir Madeaming berkata...

best lagu nasyid...hehe..
sy maulidur rasul d rumah saja..huhu..

tiap kali lawat blog akak mesti terkenang kenangan time d Matriks labuan dulu... rindunyaaa dgn labuan..

Norgadis Labuan berkata...

Salam Jawahir Madeaming.
Tak ikut berarak tahun ni, tak apa, tahun depan ikut...

Rindu Labuan, senang2 datanglah sini lagi...

Myfrin's story berkata...

Salam, norgadis. Bestkan klu ada buat persembahan, memang meriah. Di Kota Belud tak buat apa2, harap2 tahun depan ada, hehe.......

Norgadis Labuan berkata...

Salam Kembali kak Imun.
Di Labuan memang setiap tahun meriah dengan acara maulidurrasul ni. Memang seronoklah, tambahan pula kalau kita ikut sekali berarak...

tehr berkata...

sekolah kami belum berkesempatan mengadakan majlis sambutan
perarakan dan nasyib memang antara dua acara yang sering di adakan

Norgadis Labuan berkata...

Salam tehr.
Di Labuan, rata2 sekolah menengah dan rendah, jabatan2 dan kampung2 akan turut serta dalam perarakan sempena maulidurrasul ini. klu diselitkan dengan nasyid dan ceramah, pasti ianya bertambah menarik...

Masnaza berkata...

Ada juga warga labuan yang membuat liputan sempena hari wilayah ni,,,,syabas betty! mesti ingat lagi kan dengan saya? oredy adding u as my blog list...jmput2lah datang..salam.