Khamis, 24 Februari 2011

Blog Ungu

Blog Pilihan Malaysia 2011. Intro pun sudah cukup menarik, banner kat atas tu tak kurang hebatnya. Nak tahu apa ceritanya, sebenarnya Blog Pilihan malaysia 2011 ini sedang menjemput pada blogger membuat entri mengikut warna blog masing-masing. Aku telah di tag oleh dwaty untuk menyertai segman BLOG UNGU kerana blog aku ini berwarna UNGU.

KENAPA WARNA UNGU JADI PILIHANKU?

Aku sebenarnya pencinta warna biru, terlalu banyak barangan milikku berwarna biru tetapi untuk warna blog aku pernah memilih warna hitam, lama juga blog aku berwarna hitam sehinggalah satu hari, bekas tunangku berkata bahawa blogku itu terlalu gelap sehingga hilang keceriaannya.
Lantas aku berusaha menukar warna lain, pelbagai warna yang aku cuba namun mataku tidak begitu serasi melihatnya. Kemudian aku mencuba warna UNGU dan setelah kuserikan dengan gambar wajahku sebagai penghias header, akhirnya aku jatuh cinta dengan warna UNGU dan UNGU kupilih untuk penyeri blogku. Begitulah bermulanya kisah blog UNGUku.

Tugas terakhir, nak cari sahabat yang mempunyai blog warna UNGU pula, ini satu tugas yang amat berat... Ok. Aku nak Tag ATIKAH AULA dan TERATAK IMPIAN IBU

Selamat mencuba mencari mangsa UNGU

Link Blog Ungu
http://chentamaira.blogspot.com/

7 ulasan:

dwaty berkata...

hehehe... nice i like... walau pun suka biru... tp ungu juga yang jadi pilihan kan??? hehehe... tak sabar nak jengguk semua blog2 ungu...

Norgadis Labuan berkata...

Salam dwaty.
Lucukan? Kita memang sama2 suka biru, tapi ungu pula jadi pilihan utk blog...

Atika Aula berkata...

wa~ mcm best je ade kategoeri blog warna ni :)
nnt sy wat entri eh :D
tQ sbb tag sy :)

Atika Aula berkata...

*kategori

Norgadis Labuan berkata...

Salam Atika Aula.
Kenalah buat kategoeri blog warna Ungu...

tehr berkata...

saya pernah pilih warna hitam untuk blog kerana saya suka gelap
tapi isteri pula komen tak ceria

sekarang ni tak guna apa2 warna
hahaha

Norgadis Labuan berkata...

Salam tehr.
Gelak dulu, hahaha... kita sama2 kena komen sebab guna warna hitam utk blog...

Patutlah sekarang tak ada warna...