Sabtu, 15 Januari 2011

Pelacaran Avon GC 2011 (Outspoken Party By Fergie)

Majlis pelancaran GC 2011 di Victoria Island Club ini diadakan pada 9 Jan 2011 yang lalu. Tema kali ini adalah ROCK. Majlis kali ini diserikan dengan acara tarian anak-anak Avon, modelling, nanyian, best dress, cari harta karun, soal jawab bersama avon dan macam-macam lagi. Walaupun di buat secara sederhana tetap ianya amat meriah sekali.



Majlis diadakan di Victoria Island Club. Ini gambar aku dan adik perempuanku Liza


Best Dress / Tarian bebas dari anak-anak Avon


Anak-anak yang selalu bersamaku


Aku bersama Puan Emely (Avon Dst. Manager) dan hadiah best dress (Rock), menjawab soalan Avon serta hadiah menyoal berkenaan Avon


Play Untuk Tengok Gambar Yang Lain


Sila off lagu di sidebar terlebih dahulu sebelum play video ini

6 ulasan:

shameel Iskandar berkata...

salam ziarah.

Mesti aktif dgn avonkn. Saya kagum dgn norgadis, selain aktif menulis, turut aktif juga dgn avon. selamat maju jaya saya ucapkan

Ali ridha berkata...

hingga ke hari ni.kawan mak aku masih guna produk avon.

Perempuan tolak cinta lelaki baik

Norgadis berkata...

Salam shameel Iskandar.

Begitulah kehidupan saya sebagai seorang surirumah. Kalau hanya duduk kat rumah, saya khuatir fikiran/pandangan kita hanya setakat kat situ saja, kita perlu juga keluar untuk menambah pengetahuan agar pemikiran kita lebih terbuka.

Norgadis berkata...

Salam Ali ridha.

Saya dah 18 tahun bersama Avon, sama usia dengan anak sulung saya.

pak long berkata...

salam...
amboi cunnyer....

Norgadis berkata...

Salam kembali cikgu @ Pak Long.
Siapa yang cun tu hehehe....