Selasa, 14 Ogos 2012

Merahnya Baju Wathiqah

Tiba-tiba nampak baju kat FB, cantik-cantik baju kanak-kanak sekarang.  Kebetulan ada kain merah kat rumah, mulalah langkah jahit baju lagi.

 Nak beli baju tu mahal sangat, kita cubalah menjahit pula...

Jahit tampal


Jahit untuk tali pinggang, ada butterfly sekali

Taa daa... dah siap baju merah Wathiqah
 
Kasut yang Wathiqah pilih pun warna merah.

8 ulasan:

Mama Murai berkata...

Pandainya menjahit... mesti Wathiqah gembira melihatnya. Nor tak buat tempahan menjahit ke? Saya tengok kat Labuan semua benda boleh buat duit :)

Norgadis Labuan berkata...

@Mama Murai.
Wathiqah happy tengok bajunya dah siap hehehe...

Saya sebenarnya tak minat menjahit, belajar menjahit pun atas nasihat suami supaya dpt jahit baju sendiri dan keluarga, memang ada tempahan tapi saya tak terima, saya hanya jahit untuk sendiri saja.

khairul berkata...

canteknya Kak Nor

Aida Omar berkata...

wah! cantik la sis, sis buat sendiri eh.. pandainya. lawa merah dia nampak lebih bergaya dan ceria.

Norgadis Labuan berkata...

@khairul.
Terima kasih Khairul, sekadar mencuba tu...

Norgadis Labuan berkata...

@Aida Omar.
Terima kasih Aida, cuba2 je tu, kadang2 klu jahit sendiri ni ada kepuasan walaupun tak seberapa hasilnya :)

Pn Kartini berkata...

Assalamualaikum;-)
Aduhai..pandainya jahit baju anak...:-)
Pasti gembira hati mereka dgn hasil tgn bonda..

Slmt hari rya ya..
Maaf andai ada salah dan silap
:-)

Norgadis Labuan berkata...

@Pn Kartini.
Wa'alaikummusalam...

Cuba-cuba menjahit, dah siap tu, Wathiqah memang happy sangat.

Selamat hari raya maaf zahir dan batin juga dari saya sekeluarga.