Selasa, 21 Ogos 2012

Jom BerRaya


Selamat Hari Raya Dari Kami Sekeluarga

Bergambar bersama nenek


Hari Raya

Si Baju Merah Naik Motor




Seronoknya Beraya

12 ulasan:

blog usang berkata...

assalamualaikum..

sambutan majlis hari raya yg sungguh meriah sekali bertemu sanak saudara, saling bermaaf-maafan ..hikmahnya pasti mentautkan lagi ukhwah antara keluarga dan sahabat handai..

:)

Norgadis Labuan berkata...

@blog usang.
Wa'alaikummusalam.
Alhamdulillah memang sungguh meriah sekali bersama keluarga tercinta dan rakan...

tehr berkata...

si baju merah tu ada lesen ke nak gi beraya dengan motor?
hehe

masih dalam mood raya lagi ni

Qaseeh Tolia berkata...

Tu baju Raya yang dijahit sendiri kan? Cantik and colourful

Norgadis Labuan berkata...

@tehr.
Si Baju merah belum ambil lesen lagi, terpaksalah duduk kat motor tu je hehehe...

Dah seminggu raya pun masih ada tetamu...

Norgadis Labuan berkata...

@Qaseeh Tolia.
Itulah baju raya yang dijahit tempohari, nasib baik sempat jahit hehehe....

Angah berkata...

selamat hari raya...

Norgadis Labuan berkata...

@Angah.
Selamat hari raya maaf zahir batin juga utkmu...

Kak Imun berkata...

Selamat Hari Raya buat norgadis sekeluarga. Seronok kan dpt berkumpul satu keluarga. Tengok foto sj pun, terasa kemeriahannya....:D

Norgadis Labuan berkata...

@Kak Imun.
Selamat hari raya maaf zahir batin, kalau dah semua berkumpul memang seronok, kebetulan anak yg di semenanjung pun balik beraya, best sangat.

SimplySeoul berkata...

Salam Aidilfitri. Besarnya family sis. Seronok tengok.

Norgadis Labuan berkata...

@SimplySeoul.
Salam aidilfitri juga, kalau semua berkumpul, memang nampak satu keluarga besar walaupun kami cuma 4 orang adik beradik tapi semuanya telah pun berkeluarga.